ندای گیلان:فرماندار رشت از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: رشت آماده استقبال از مسافران و مهمانان نوروز 94 است.

 

 

ندای گیلان:عیسی مهدوی امروز  در رشت با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی اظهار کرد: این ستاد با حضور تمام مدیران اداره‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان تشکیل شده است.

به گزارش ندای گیلان، وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر آماده هستند، تصریح کرد: نوروز سال 93 تعداد 15 میلیون نفر مسافر در رشت اقامت داشتند و در نوروز 94 تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات بیشتر و بهتر مدت ماندگاری مسافران در این شهرستان افزایش دهیم.

فرماندار رشت گفت: دهیاران، بخشداران، بهداشت و درمان، تعزیرات و… همه خود را برای خدمات بیشتر با شرایط و کیفیت بهتر آماده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای ورود مسافران برنامه‌هایی در ستاد تسهیلات نوروزی تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در زمینه‌های حمل و نقل، امداد و نجات، تبلیغات، اطلاع‌رسانی، انتظامی و امنیت و… است.

مهدوی ضرورت خدمات بهتر با کیفیت مناسب‌تر به گردشگران را محور برنامه‌های مذکور عنوان کرد و از تشکیل 10 کمیته در ستاد تسهیلات نوروزی رشت خبر داد.

وی با بیان اینکه رشت باید به عنوان مقصد گردشگران در ایام دیگر سال باشد، یادآور شد: رشت دارای جاذبه‌های گردشگری است که باید به گردشگران شناسانده شود.

فرماندار رشت استفاده از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان را در ارائه خدمات ارزنده‌تر به مسافران ضروری دانست و متذکر شد: رشت از ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی نیز برخوردار است که باید به نحو مطلوب به گردشگران شناسانده شود.