مهدوی گفت:نباید حاکمیتی با مسایل برخورد کنیم ما خدمتگزار مردم هستیم و باید بدانیم که منافع مردم در خدمت ما به ایشان ارجحیت دارد.

 

به گزارش ندای گیلان ، نشست دهیاران شهرستان تالش با حضور فرماندار تالش، بخشداران و جمعی از دهیاران شهرستان برگزار شد.

فرماندار تالش در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین از برگزاری عزاداری مقتدرانه در تالش قدردانی کرد و افزود:به لطف خدا و تلاش مردم و مسولین مراسم امسال ایام سوگواری امام حسین در تمام نقاط شهرستان تالش با شور و نظم قابل توجهی برگزار شد و حفظ وحدت مذاهب شیعه و سنت در کنار یکدیگر در این عزاداری ها نشان از فرهنگ والای مردم شهرستان تالش دارد.

مهدوی ضمن تشکر از عملکرد هماهنگ و منظم دهیاران در تمام بحث های اجرایی و عمرانی اذعان داشت:برای رسیدن به اهداف بزرگ بایستی اختلافات کوچک و جزیی را کنار گذاشت و تنها در این صورت است که می توان با هماهنگی و همدلی به رفع مسایل و مشکلات کلی و جزیی پرداخت.

این مقام مسئول تاکید کرد: با روی کار امدن اعضای جدید شورا و دهیاران باید تلاش کنیم ضمن حفظ اختیارات قانونی اعضای شورا، فضای مثبت تعامل را نیز فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت متذکر شد: شوراها موظفند پای مسولیت تصمیماتی که اتخاذ میکنند بایستند از این رو بایستی به حوزه ی اختیارات شوراها احترام گذاشته شود.

وی گفت:کمک های که بصورت ارشادی و تعاملی در جهت بهبود تصمیم گیری ها و بصورت مشورتی به اعضای شورا داده شود قابل پذیرش است اما در نهایت تصمیم بر عهده خود شوراها می باشد.

فرماندار تالش در ادامه گفت: نوع تعامل و مدیریت صحیح شاخص ارزیابی دهیاری هاست و هرچه این تعاملات مثبت و روبه جلو باشد فضای حاشیه ای کمتر و روند پیشرفت امور سریع تر خواهد بود.

مهدوی گفت:نباید حاکمیتی با مسایل برخورد کنیم ما خدمتگزار مردم هستیم و باید بدانیم که منافع مردم در خدمت ما به ایشان ارجحیت دارد.

سید عیسی مهدوی خطاب به مسئولین تصریح کرد:پذیرش مسولیت در نظام جمهوری اسلامی محدودیت هایی هم دارد و یک مسوول موظف است از بسیاری اموری که برای دیگران عادی است،پرهیز کند و گرفتار تجملات نشود‌ تا از مردم فاصله نگرفته و همدل و همدرد مردم باشد.

فرماندار تالش در انتها به نزدیک شدن فصول سرما اشاره کرد و گفت:مسلما با شروع بارش های برف و باران با مشکلاتی روبرو خواهیم بود که امید است با همکاری دهیاران و بخشداران و سایر مسولین در هموار سازی این مسایل بخصوص هدایت ابهای سطحی و جلوگیری از آب گرفتگی تمهیدات لازم صورت گیرد.