قتل ندا علیزاده دختر افغان +عکس | مردی که دختر هفت ساله افغان را در مشهد پس از آزار جنسی، به قتل رسانده بود، جزییاتی از ماجرای قتل ندا علیزاده را فاش کرد. قاتل ندا پس از تجاوز به دختر هفت ساله از ترس آنکه رسوا شود، با دستمال کاغذی راه تنفس ندا را می […]

قتل ندا علیزاده دختر افغان +عکس | مردی که دختر هفت ساله افغان را در مشهد پس از آزار جنسی، به قتل رسانده بود، جزییاتی از ماجرای قتل ندا علیزاده را فاش کرد. قاتل ندا پس از تجاوز به دختر هفت ساله از ترس آنکه رسوا شود، با دستمال کاغذی راه تنفس ندا را می بندد و پس از اطمینان از مرگ دخترک، جسد ندا را در گونی انداخته و در خیابان می گذارد…

بیشتر بخوانید: قاتل ندا علیزاده کیست؟
بیشتر ببینید: فیلم: قتل ندا در مشهد .
بیشتر 
بخوانید: ماجرای قتل ندا دختر افغان در مشهد .
بیشتر
 بخوانید: تجاوز جنسی و قتل وحشتناک ندا .
خودم هم نفهمیدم چه اتفاقی افتاد، همه چیز در یک لحظه رخ داد. دخترک گریه می کرد و من از آبرویم می ترسیدم! وقتی گریه کنان گفت: همه چیز را به پدر و مادرم می گویم دیگر حال خودم را نفهمیدم، از رسوایی وحشت داشتم به همین دلیل دخترک را روی زمین انداختم و …
به گزارش خراسان، این ها بخشی از اظهارات مرد 41 ساله معروف به «زالوی کثیف» است که صبح روز گذشته برای بازسازی صحنه جنایت به محل وقوع جرم هدایت شده بود.
عقربه های ساعت به 8 صبح نزدیک می شد که نیروهای پلیس نوار زردرنگ «ورود به صحنه جرم ممنوع» را اطراف محل وقوع جنایت نصب کردند. خبر بازسازی صحنه قتل، به طرز برق آسایی در میان اهالی پیچید و ناگهان جمعیت زیادی به خیابان شهید غلامی قلعه ساختمان (شهرک شهید رجایی) هجوم آوردند. هر لحظه بر تعداد مردم افزوده می شد به طوری که دیگر روی کاپوت خودروهای پارک شده و درختان حاشیه خیابان نیز مملو از افرادی بود که برای ابراز تنفر از وقوع چنین حوادث تلخی به محل آمده بودند.
فریادهای تقدیر از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای دستگیری مرد معروف به «زالوی کثیف» آسمان منطقه را به لرزه درآورد. در این میان اظهارنظرهای متفاوت اهالی شنیدنی بود. برخی از آنان ضمن ابراز انزجار از مرد 41 ساله متاهل که برای لحظه ای هوسرانی، دختر کوچک بی گناهی را به قتل رسانده بود، در اظهاراتی واقع بینانه معتقد بودند، مردم و مسئولان به ویژه اهالی محل نباید بگذارند فرزندان و خانواده ، قربانی اصلی خطای این متهم شوند. آنان می گفتند اگر این فرد کثیف،جرمی را مرتکب شده است نباید بگذاریم فرزندان و خانواده او با آسیب های اجتماعی این حادثه دست به گریبان شوند چرا که سه فرزند خردسال او در خطای پدرشان بی تقصیر هستند.
هنوز اظهارنظرهای اهالی محل ادامه داشت که خودروی پلیس آژیرکشان در محل توقف کرد.
«ع- الف» (متهم) در حالی که حلقه های آهنین قانون دست و پاهایش را می فشرد، در کنار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی از داخل خودرو بیرون آمد و شعارهای مردم در قدردانی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی فضای شهرک شهید رجایی را شکافت. متهم معروف به «زالوی کثیف» در حالی که سبد قرمز رنگ نان و دمپایی های آبی رنگ مقتول را به دست گرفته بود به داخل حیاط (محل ارتکاب جرم) هدایت شد.

اعترافات قاتل ندا در صحنه جرم

بازپرس ویژه قتل عمد با تفهیم مواد قانونی به متهم مبنی بر این که حقایق را بازگو کند، از وی خواست مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گیرد و به تشریح ماجرا بپردازد. گزارش خراسان حاکی است، مرد 41 ساله پس از معرفی کامل خود گفت: آن روز قرار بود برای آزادی برادرزنم که در زندان به سر می برد با فردی آشنا به قوانین و جرایم صحبت کنیم به همین دلیل من خانواده ام را به خانه  مادرزنم بردم سپس برای بردن مقداری غذا که از ظهر مانده بود به خانه خودم بازگشتم تا غذاها را برای صرف شام به خانه مادرزنم ببرم اما در یک لحظه «ندا» (دختر 6 ساله افغانی) را دیدم که زنبیل به دست به سمت نانوایی می رفت. در یک لحظه شیطان به سراغم آمد و وسوسه شدم وقتی او در حال بازگشت به خانه بود، نقشه شیطانی ام را اجرا کردم به او گفتم به داخل حیاط بیاید تا مقداری غذا به او بدهم. او را با ترفند به داخل اتاق خواب بردم و یک عدد شیرینی به او دادم و … خانواده آن دختر را به طور کامل می شناختم چرا که همسایه نزدیک ما بودند به همین خاطر وقتی گریه می کرد و می گفت موضوع را به پدر و مادرش می گوید ترسیدم که رسوا شوم به همین دلیل او را روی زمین انداختم، چند دستمال کاغذی به دهانش فرو کردم و صورتش را با دست می فشردم! و …
بعد از دقایقی که فهمیدم دیگر جان ندارد، جسد او را داخل دو کیسه گونی گذاشتم و در خیابان بالاتر رها کردم.
گزارش خراسان حاکی است، در این هنگام قاضی علی اکبر احمدی نژاد از وی سوال کرد. آن خیابان معمولا شلوغ است؟ که متهم پاسخ داد از شانس بد من در آن ساعت از شب هیچ کس در کوچه نبود!
بنابراین گزارش، متهم مذکور پس از آن که به سوالات متعدد قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد درباره جزئیات وقوع این حادثه تاسف بار پاسخ داد، به تصاویر فرزندانش خیره شد که روی قاب دیوار خودنمایی می کرد!
گزارش خراسان حاکی است، در آغاز بازسازی صحنه جنایت که سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) و سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس دایره قتل) حضور داشتند، سرگرد نجفی (افسر پرونده) به تشریح جزئیاتی از محتوای این پرونده پرداخت و چگونگی دستگیری متهم را توضیح داد. در پایان بازسازی صحنه قتل نیز قاضی احمدی نژاد با صدور دستور قضایی ، مرد معروف به «زالوی کثیف» را روانه زندان کرد تا این پرونده حساس دیگر مراحل قانونی خود را طی کند. شایان ذکر است قاضی حسن حیدری (معاون امنیتی و سیاسی دادستان مرکز خراسان رضوی) نیز برای نظارت بر مسائل امنیتی و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در محل بازسازی صحنه قتل حضور داشت که به دستور وی، کارآگاهان اداره جنایی با یک عملیات ضربتی و سرعتی، متهم را با خودروی پلیس به مقر انتظامی انتقال دادند تا اهالی خشمگین آسیب به وی نرسانند.

عکس: قاتل ندا

قتل ندا علیزاده

نیمه شب هفتم فروردین جسد دختر شش ساله افغانی که ندا نام داشت داخل دو کیسه گونی در خیابان شهید غلامی 8 کشف شد و بدین ترتیب تحقیقات با حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای شناسایی قاتل ادامه یافت.
در کمتر از 48 ساعت، عامل این جنایت با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی احمدی نژاد و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی به سرپرستی سرهنگ غلامی ثانی دستگیر شد و به جرم خود اقرار کرد.
با انجام بررسی های مقدماتی و بازجویی از «ع- الف» مشخص شد که دختر خردسال ، قربانی آزار و هوسرانی لحظه ای مرد 41 ساله شده است. بنابراین کارآگاهان با نظارت مستقیم سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) به تحقیقات خود ادامه دادند تا این که زنبیل حاوی نان تافتون و کفش های مقتوله نیز از پشت بام منزل همسایگان متهم کشف شد و این گونه طبل رسوایی مرد معروف به «زالوی کثیف» به صدا درآمد.

[ad_2]

Source link