[ad_1]                                                                                                                          اولین گوشی هایی که به سرعت 5 گیگابایتی خیره کننده ضربه بزنند تا سال 2019 فرود نمی آیند، اما برای استفاده از سوپرشارژر 4G LTE نیازی به صبر ندارند. Qualcomm، بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان، یک عنصر جدید برای تلفن های آینده ارائه داد که به وسیله ارسال […]

[ad_1]

                
                                                        
                            
        
        

اولین گوشی هایی که به سرعت 5 گیگابایتی خیره کننده ضربه بزنند تا سال 2019 فرود نمی آیند، اما برای استفاده از سوپرشارژر 4G LTE نیازی به صبر ندارند.

Qualcomm، بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان، یک عنصر جدید برای تلفن های آینده ارائه داد که به وسیله ارسال عکس ها و جریان ویدئو از طریق آپدیت عکس تا دوبرابر سرعت قابلیت LTE امروزه بدون نیاز به گواهی 5G تلفن همراه کمک می کند.

این پیشرفت از سریعترین سریعترین قابلیت های LTE Gigabit خواهد شد راه مهم برای بستن فاصله سرعت زمانی که 5G وارد می شود و 4G دور . به همین دلیل است که 5G ما 5 برابر سریعتر از شبکه های بهترین 4G موجود در بازار امروز ما را خاموش می کند. »Sherif Hanna، مدیر فروش کالاها برای محصولات 4G و 5G، Qualcomm است. وی افزود: ما می توانیم انتظار سرعت ده برابر سریعتر از متوسط ​​4G شبکه داشته باشیم.

علیرغم هشدار در حدود 5G – یکی از گرم ترین روند تکنولوژی – اکثر مردم نمی توانند از آن استفاده کنند دور. Qualcomm گفت، دسترسی به 5G محدود خواهد بود، زمانی که آن را برای اولین بار رول خارج، در مناطق گسترده ای از مرکز شهر مانند سان فرانسیسکو و منهتن، قبل از گسترش به بقیه کشور.

 2018-02-12-16-00-20

مودم X24 کوالکام برای کمک به دو برابر سرعت داده های گوشی شما تنظیم شده است.


                                                    کوالکام
                                                

در همین حال، مودم جدید X24 LTE اخیرا اعلام کرد Qualcomm از سرعت 2 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند که اولین بار از این نوع است. (گیگابایت یا گیگابیت در ثانیه نباید با گیگابایت گیگابایت در ثانیه اشتباه گرفته شود.) این معادل بارگیری 7 گیگابایت ویدئو Ultra HD در Netflix در 28 ثانیه در سرعت 2 گیگابایتی است. یا شما می توانید کل فصل دوم «چیزهای غریبه» را در حدود 8.4 ثانیه به طور منظم HD (2.1GB) دانلود کنید.

این اعداد نشان دهنده سریعترین گوشی شما می تواند داده ها را دانلود کند، اما این چیزی نیست که شما " هر زمان که شما آنلاین بروید، واقع بینانه دریافت خواهید کرد. Qualcomm انتظار دارد که مودم های 2Gbps آن را به طور متوسط ​​بین 200 تا 600 مگابایت در ثانیه یا مگابیت بر ثانیه کاهش دهند. این بسیار کندتر است، اما این رقم هنوز هم سریع ترین میانگین LTE امروز 100 تا 300 مگابایت بر ثانیه است که براساس شرایط شبکه های مختلف است. این بدان معنی است که شما واقعا می توانید "چیزهای غریبه" فصل 2 در HD را برای دانلود بین 84 ثانیه (1.4 دقیقه) و 28 ثانیه در دامنه تنظیم شده در دنیای واقعی انتظار داشته باشید.

[19459024 [19459028

        

            

                

            

                                
                     درحال پخش:
                     سازمان دیده بان این:
                

                هک یک شبکه 5G است؟
            

            

                
                    1:29

            

        

    

برای تلفن های همراه مانند تلفن های هوشمند سامسونگ کهکشان S8 و موتورولا موتور Z2 Force می توانند با سرعت حداکثر 1 گیگابایت اطلاعات در هر ثانیه دانلود کنند، در حالی که گوشی های 5G با استفاده از مودم X50 کوالکام قول داده اند که تا 5 گیگابیت در هر ماه دوم.

حامل ها همچنان به ارتقاء شبکه های 4G LTE در همان زمان اولین شبکه 5G خود را گسترش می دهند، که نقطه اصلی فروش X24 به عنوان یک در میان است. این برجسته اهمیت مداوم فناوری شبکه فعلی است.

صنعت نایک در حال مذاکره با تحلیلگران هفته گذشته گفت که صنعت بی سیم در حال رقابت با شبکه LTE در دهه آینده است. . "5G قصد ندارد مدتی به سوزن حرکت کند."

تا زمانی که 5 گیگابایت ریمپس، گوشی های 2 گیگاباتی برای برداشتن شلاق وجود دارد.

                            
                
                                
                                                                
    

                                        

همچنین به عنوان خوانده شده : 5G چیست؟ در اینجا اصول اولیه

دفعات بازدید: : همه اثبات شما نیاز دارید که گوشی های 5G در سال 2019 می آیند

        
        
                                                        
    

        
        

                            
                    

[ad_2]

Source link