فرمانده انتظامی گیلان گفت: تعالی و استانداردسازی رفتار کارکنان با توجه به توان ماموریت‌ها جزو برنامه‌های پلیس است.

به گزارش نداي گيلان: سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در جمع فرماندهان انتظامی گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان عملکرد پلیس استان در پیشبرد ماموریت‌ها و توفیقات در امر پیشگیری را خوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه ماموریت‌هایی بر اثر غفلت دستگاه‌های دیگر به‌ ویژه حوزه فرهنگی صورت گرفته است، افزود: ماموریت‌های این دستگاه‌ها متوجه نیروی انتظامی شده است در حالی که باید به ماموریت ذاتی خود بپردازیم دستگاه‌های فرهنگی ماموریت و وظایف خود را به این نیرو محول می‌کنند.

فرمانده انتظامی گیلان با تصریح بر اینکه بسیاری از کوتاهی‌ دستگاه‌های فرهنگی موجب شده تا بار وظایف آنها بر دوش نیروی انتظامی باشد، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی حراست از ارزش‌های دینی است.

وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید برای برطرف شدن مسائل فرهنگی با روش‌های تاثیرگذار به گونه‌ای که موجب اثرات منفی در جامعه نشود، قدر سهم وظایف خود را انجام دهند و پلیس به دنبال ماموریت خود باشد.

میرحیدری یکی از اولویت‌های پلیس گیلان را تعالی رفتار کارکنان انتظامی با مردم عنوان کرد و متذکر شد: با توجه به اینکه گیلان استان گردشگرپذیری است بنابراین پلیس گیلان باید نمونه باشد و استانداردسازی رفتار کارکنان با توجه به توان ماموریت‌ها جزو برنامه‌های پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارتقای سطح معنوی کارکنان و جدیت بیشتر بتوانیم با سطح توانمندی بالایی در خدمت بی‌منت به مردم داشته باشیم.