تیم فوتبال ملوان در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف گسترش فولاد در هوای بارانی ورزشگاه تختی انزلی می‌رود.

نداي گيلان: دیدار دو تیم فوتبال ملوان و گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم لیگ برتر، عصر امروز در ورزشگاه تختی انزلی در شرایط کاملاً بارانی برگزار می‌شود.

ملوان با انجام تمرینات، خود را برای پیکار با تیم گسترش فولاد آماده کرده تا بتواند در زمینی که احتمالاً به دلیل شرایط بارانی باتلاقی خواهد بود، حریف را با شکست بدرقه کند.

سرمربی ملوان انزلی برای انجام بازی خوب در مقابل گسترش فولاد اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم امروز تیم ما نتیجه خوبی از این بازی بگیرد.

حمید استیلی وجود هواداران را بزرگ‌ترین فاکتور و امتیاز برای ملوان دانست و تصریح کرد: هواداران را یار دوازدهم ملوان می‌دانیم و نقش مهمی در روزهای سخت دارند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ملوان تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا امروز با دست پر از میدان بازی بیرون بیایند، گفت: کسب سه امتیاز بازی هدف مهم ما است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی تمرین دادن به تیم و آنالیز تیم‌های حریف را هدف دیگر خود عنوان کرد و یادآور شد: مردم وقتی ببینند فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم پشت تیم ما خواهند بود و حمایت می‌کنند.

وی با ابراز رضایت از بازیکنان تیم خود، یادآور شد: امسال در تلاش هستیم بازیکنان خوبی را وارد تیم ملوان کنیم تا بتوانند به فوتبال ما کمک کنند و سعی ما کسب نتیجه بهتر در تمام بازی‌ها است.

مقابل ملوان پرشور بازی می‌کنیم

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز نیز تیم ملوان را دارای نتایج خوب در چهار بازی گذشته عنوان کرد و گفت: این تیم از هواداران خوبی برخوردار است که می‌تواند نتایج خوبی نیز کسب کند.

فراز کمالوند با بیان اینکه ما نیز حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم، تصریح کرد: ملوان در خانه همواره بازی خوبی را به نمایش می‌گذارد و امروز نیز در مقابل هواداران پرشور خود بازی می‌کند.
دیدار ملوان بندرانزلی و گسترش فولاد ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و محسن قهرمانی با کمک‌های حسن ظهیری، حسین رحیمی‌پور و مهدی مرجان‌زاده و با نظارت داوری مسعود عنایت، بازی دو تیم مذکور را سوت می‌زند.

ملوان از چهار بازی دارای هفت امتیاز است و در ردیف پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد.