نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: معیار حرکت و عملکرد مجموع متولیان فرهنگی و رسانه‌ای باید بر محور اقناع استوار باشد و حقایق و پیامدهای ناشی از اجرای نقشه‌های دشمنان بیان شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با جمعی از دبیران ستادهای شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر گیلان در رشت اظهار کرد: احیا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک سنت حسنه الهی ضرورت دارد.

وی با تاکید بر لزوم جدیت در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود: اجرا و همگانی کردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، زمینه ساز تقویت ارزش‌ها و بازدارنده از ارتکاب به منکرات و ناهنجاری‌ها است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن شبانه روز در راستای ترویج فرهنگ ضد اسلامی تلاش می‌کند، گفت: تغییر فرهنگ اسلامی و سبک زندگی مردم جزو راهبردهای دشمن در جنگ نرم است.

فلاحتی با تاکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت در جامعه در مقابل پاتک‌های رسانه‌ای دشمن بیان کرد: نوع مواجهه با این ترفند دشمنان باید همراه با درایت، روشنگری و اقناع مخاطب باشد تا بتواند فرهنگ غنی این سرزمین را در بستر احیای هویت ملی و دینی که موضوع با عفتی و با حجابی یکی از مشخصه‌های آن است، به باور نسل جوان و آینده ساز تبدیل کند.

وی با بیان اینکه کارکردهای ایجابی، بیش از اقدامات سلبی در مواجه با معضلات فرهنگی اثرگذار است، افزود: معیار حرکت و عملکرد مجموع متولیان فرهنگی و رسانه‌ای باید بر محور اقناع استوار باشد و حقایق و پیامدهای ناشی از اجرای نقشه‌های دشمنان را در بستر منطق به آحاد جامعه، بویژه نسل جدید یادآور شود.