حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن صفوی در فومن با اشاره به احداث مصلی بزرگ این شهرستان، اظهار داشت: با گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شهرستان فومن فاقد مصلی نماز جمعه بود و نماز جمعه در مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

ندای گیلان:حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن صفوی در فومن با اشاره به احداث مصلی بزرگ این شهرستان، اظهار داشت: با گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شهرستان فومن فاقد مصلی نماز جمعه بود و نماز جمعه در مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سازه فلزی مصلی فومن در حال نصب است، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و تسریع در کار، فاز نخست مصلی فومن تا شهریرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

امام جمعه فومن با بیان اینکه مصلی این شهرستان در زمینی به مساحت هشت‌هزار مترمربع در حال ساخت است، گفت: ساختمان مصلی شامل کتابخانه، صندوق قرض‌الحسنه، مهد قرآن و سایر بخش‌های فرهنگی و مذهبی است.

صفوی با تقدیر از خیران و شهروندان شهرستان فومن، تصریح کرد: مردم انقلاب و ولایت‌مدار فومن تاکنون ۴ میلیارد تومان برای احداث مصلی بزرگ این شهرستان اهدا کرده‌اند و روند اجرای پروژه مطلوب است.

وی با بیان اینکه احداث مصلی بزرگ فومن به عنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی و دینی این شهرستان گام موثری برای اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در فومن است، خاطرنشان کرد: فازهای بعدی مصلی فومن نیز با مشارکت خیران احداث می‌شود.

امام جمعه فومن با اشاره به نامگذاری مصلی بزرگ این شهر، اظهار داشت: مصلی جدید فومن با عنوان آیت‌الله العظمی بهجت‌(ره) فومنی نامگذاری شده است.

تسنیم