وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ملاحظات اجتماعی پروژه آزادراه قزوین- رشت در محدوده رودبار گفت: به دلیل توجه به مساله اقتصاد بازار زیتون مسیر برگشت از داخل شهر رودبار می‌گذرد.

به گزارش ندای گیلان از رودبار، مهرداد بذرپاش امروز در آئین بهره برداری باقیمانده آزاد راه رشت _قزوین در محدوده رودبار اظهار کرد: بازگشایی این محور گره کور ترافیکی ورودی گیلان را از سمت جنوب استان باز می‌کند و در آمد و شد و تردد خودروها تسهیل بخشی می‌شود.

وی با اشاره به تخصیص ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه باقیمانده آزاد راه رشت _قزوین افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل این پروژه نیمه تمام از دولت‌های گذشته باقی مانده انجام داد تا به ثمر بنشیند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ملاحظات اجتماعی پروژه آزاد راه قزوین _ رشت در محدوده رودبار بیان کرد: برخی ملاحظات اجتماعی و به دلیل توجه به مساله اشتغال و اقتصاد بازار زیتون مسیر برگشت از داخل شهر رودبار می‌گذرد.

بذرپاش با بیان اینکه عید متفاوتی برای مردم رقم خواهد خورد، گفت: بهره برداری باقیمانده آزادراه رشت _ قزوین منجر به توسعه گردشگری و اقتصادی گیلان و منجر به رضایت مندی مردم و مسافران می‌شود.