مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان گفت: مسابقه عکس شور حضور به همت بسیج رسانه سپاه قدس گیلان و ستاد کنگره 8هزار شهید استان گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ندای گیلان به نقل از ایسنا،جعفری  از برگزاری مسابقه عکس شور حضور در استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه در دو موضوع راهپیمایی 22بهمن و انتخابات مجلس در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:مهلت ارسال مسابقه عکس شور حضور با موضوع راهپیمایی 22بهمن به پایان رسیده است، اما علاقمندان برای شرکت در مسابقه عکس شور حضور با موضوع انتخابات مجلس تا 20 اسفندماه فرصت شرکت دارند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این مسابقه در راستای برگزاری اولین کنگره ملی 8هزار شهدی گیلان برگزار می‌شود یادآور شد: پس از داوری آثار رسیده از مجموع عکس‌های برتر نمایشگاهی برپا خواهد شد.

جعفری با تاکید بر اینکه هر فرد باید 10 عکس به دبیرخانه مسابقه ارائه نماید گفت:عکس‌ها باید به صورت شفاف و بدون نویز و در کاغذ A4 و با کیفیت گلاسه چاپ شود.

وی با بیان اینکه عکس‌ها باید با دوربین دیجیتال یا گوشی موبایل گرفته شود،افزود: فایل JPG عکس‌ها باید همراه با مشخصات کامل عکاس به آدرس Basij.Resane.Gilan@chmail.ir  ارسال شود.