نماینده مردم رودسر و املش با بیان اینکه 30 درصد مردم چابکسر از آب شرب سالم محرم هستند گفت:هفته گذشته در تذکری به وزیر نیرو موضوع آب شرب چابکسر را مطرح کردم.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رودسر،محمود کشاورز در ایراد خطبه های نماز جمعه  با توصیه همگان به تقوا و پرهیزگاری، آغاز امامت امام زمان (عج) را تبریک گفت.

امام جمعه چابکسر گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا  و سربازان امام زمان با رهبریهای پیامبر گونه رهبر انقلاب از این امنیت برخوردار است.

وی با اشاره به تحولات میدانی در سوریه بیان داشت: آزادی شهر نزدیک است و به زودی جشن پیروزی در آنجا گرفته خواهد شد .

کشاورز در ادامه به تمدید 10 ساله تحریم های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و تاکید کرد: ملت ما دشمن را به زانو در آورده وبا اجرای اقتصاد مقاومتی کشور را به شکوفایی می رساند.

امام جمعه چابکسر گفت: آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است و مردم خوب و ولایتمدار چابکسر پیرو ولایت فقیه تا زنده اند با آمریکا مبارزه خواهند کرد.

کشاورز در ادامه خطبه از قوه قصاییه خواست  رانت خوران وحقوقهای نجومی برخورد داشته باشند  تا مردم شهید پرور و ولایتمدار بیشتر از این رنج ندهند

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش این هفته سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه چابکسر بود.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در سخنانی از مسئولین استانی خواست از نشستنن پشت میز و صندلی به میان مردم بروند واز نزدیک به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

وی همچنین با بیان اینکه تامین آب یکی از نیاز های اساسی ما در سال های آینده خواهد بود  از وضیعیت آب شب روستایی در گیلان به ویژه چابکسر انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه 30 درصد مردم چابکسر از آب شرب سالم محرم هستند گفت:هفته گذشته در تذکری به وزیر نیرو موضوع آب شرب چابکسر را مطرح کردم.