فرماندار لاهیجان می گوید  از امروز شنبه ورودی های لاهیجان بر روی مسافران غیر استانی بسته خواهد شد و خودروهایی با پلاکهای غیر گیلانی از شهرستان خارج می شوند.

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،سیداسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کنترل و مراقبت در لاهیجان شدت می گیرد و مقررات قرنطینه ای در این شهرستان به مورد اجرا گذاشته می شود اظهار داشت: براساس تصمیم شورای تامین شهرستان لاهیجان به منظور حفظ جان و سلامت شهروندان  از امروز شنبه ورودی های لاهیجان برروی مسافران غیر استانی بسته خواهد شد و خودروهایی با پلاکهای غیر گیلانی از شهرستان خارج می شوند.

رییس شورای تامین شهرستان لاهیجان افزود: برای حفظ جان مردم اقداماتی از قبیل قرنطینه شهر با همکاری نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی انجام خواهدشد و اقدامات بازدارنده در حوزه بازار ،اصناف و شرکت ها شدت می گیرند و در صورت هر گونه تخلفی با متخلفان برخورد قهری صورت می گیرد.

وی ضمن هشدار به شهروندان از آنان خواست ، ویروس کرونا را جدی بگیرند و در خانه های خود بمانند زیرا در خطر  مبتلا شدن  به بیماری کرونا  قرار دارند و امکانات کافی برای این کار در شهر وجود ندارد.

همچنین طبق دستور مسئولان شهرستان لاهیجان درهای بیمارستان پیروز محل بستری بیماران کرونایی هم بر روی ملاقات کنندگان بسته است و کسی نمی تواند برای عیادت از بیماران به این بیمارستان مراجعه کنند .