مرد شیطان صفتی که پس از برقراری رابطه نامشروع با زن شوهردار همسر خود را با صحنه سازی به قتل رسانده بود به معشوقه جدید خود هم رحم نکرد و او را به اتش کشید

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان؛سردار غلامعباس غلامزاده گفت: با تلاش مأموران پلیس  آگاهی شهرستان لردگان فردی که پس ارتکاب ۲ فقره قتل  اقدام به سرقت  طلاهای یکی از قربانیان خود کرده بود دستگیر شد.

وی افزود: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن خانم ۴۳ ساله‌ای در لردگان و کشف جسد سوخته خانمی در محدوده روستای بیدله این شهرستان، این خبر به سرعت در سطح منطقه منتشر شد و در دستور کار ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

غلامزاده اضافه کرد: کارگاهان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی دقیق زوایای این جنایت، حضور در صحنه جرم Crime و انتقال جسد به پزشکی قانونی و با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی خانواده خانم مفقود شده، موفق به شناسایی و دستگیری متهم در کوتاه‌ترین زمان شدند.

وی ادامه داد: متهم ابتدا منکر انجام قتل شد، اما پس از مواجهه با دلایل و مستندات غیر قابل انکار، لب به اعتراف گشود و گفت: «من با مقتول رابطه داشتم و بر اساس قراری که با هم داشتیم، صبح روز حادثه  وی را به محلی خلوت در حوالی محور لردگان به ایذه بردم و با ضربات سنگ او را به قتل رساندم و پس از سرقت طلاجات وی، جسدش را با استفاده از بنزین به آتش کشیدم».

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه پرونده مفتوحه قبلی قاتل  مبنی بر قتل همسرش در پلیس آگاهی، مأموران به بازجویی‌های فنی از قاتل ادامه دادند که در نهایت به قتل همسر خود نیز اعتراف کرد و گفت: «چون همسرم به روابط غیراخلاقی من با مقتول پی‌برده بود و او را همواره مانعی بر سر راه خود می‌دیدم، با خوراندن قرص برنج وی را مسموم و به قتل رساندم و با صحنه سازی وانمود کردم که او خودکشی کرده است».

غلامزاده با اشاره به مراجعات و تماس‌های مردمی برای تقدیر از سرعت عمل و اهتمام پلیس در شناسایی و دستگیری این فرد شیطان  صفت تأکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم، امنیت و آرامش روانی جامعه، قاطعانه و قانونی برخورد می‌کند.رکنا

نظر شما در مورد این واقعه چیست؟ ثبت نظر در ذیل