رئیس شورای شهر رشت گفت:مراجع ذی‌ربط صلاح دانستند که عده‌ای در انتخابات حضور نداشته باشند اما هر کسی به هر نحوی تنور انتخابات را سرد کند شایسته نیست و ما می‌توانستیم تنور انتخابات را داغ‌تر کنیم.

به گزارش ندای گیلان،رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ۲ ماه است که تعدادی افراد برای روز دوم اسفند تلاش می‌کنند تا انتخابات به‌نحو مطلوب برگزار شود اظهار داشت: مراجع ذی‌ربط صلاح دانستند که عده‌ای در انتخابات حضور نداشته باشند اما هر کسی به هر نحوی تنور انتخابات را سرد کند شایسته نیست و ما می‌توانستیم تنور انتخابات را داغ‌تر کنیم.

اسماعیل‌ حاجی‌پور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: امیدوارم مردم روز جمعه پای صندوق رای بیایند و وفاداری خود را ثابت کنند و درسی هم به ما مسئولان بدهند و برای مردم گیلان و به‌ویژه مردم شریف شهر رشت آرزوی موفقیت و پیشرفت می‌کنم.

وی با بیان اینکه ما مسئول برگزاری انتخابات نیستیم و وزارت کشور قانوناً برگزاری این مراسم را برعهده دارد عنوان کرد: به‌خاطر دارم که در سنوات گذشته هزینه تامین غذای روز انتخابات که توسط شهرداری تامین می‌شد به این سازمان برگشت و با هزینه این پول موافق هستم.

تسنیم