رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان با بیان اینکه با چند گزینه برای مدیرعاملی ملوان مذاکرات در حال انجام است گفت: مدیرعامل باشگاه به زودی معرفی می شود.

به گزارش نداي گيلان: رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان با بیان اینکه با چند گزینه برای مدیرعاملی ملوان مذاکرات در حال انجام است گفت: مدیرعامل باشگاه به زودی معرفی می شود.
احمد دنیامالی با بیان اینکه باشگاه شرایط ویژه ای را برای بازیکنان سرباز قائل شده است اظهار کرد: علیرغم اینکه از نظر باشگاه فرقی بین بازیکنان سرباز با سایر بازیکنان وجود ندارد اما با این حال باشگاه برای این بازیکنان، تسهیلات ویژه ای مثل رهن منزل مسکونی نیز قائل شده است.

وی با اشاره به اینکه از میزان قرارداد منعقد شده با بازیکنان اطلاع چندانی ندارد تاکید کرد: درصورتیکه مبلغ قرارداد شهاب کرمی مطابق با مبلغ اعلام شده در رسانه ها باشد، قطعا درآن تجدید نظر خواهد شد.

دنیامالی با انتقاد از اینکه انعکاس اینگونه مشکلات در رسانه ها تنها به ایجاد تنش در تیم منجر می شود تصریح کرد: آنچه که درحال حاضر باید برای همگان اهمیت داشته باشدآرامش موجود درتیم بوده و اینگونه مشکلات باید درخانواده ملوان مرتفع شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان درخصوص رفع مشکل مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: توافقات کلی با سازمان منطقه آزاد انزلی انجام شده و این سازمان درخصوص حمایت مالی ملوان، اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل باشگاه نیز به زودی معرفی خواهد شد بیان کرد: درحال مذاکره با چند گزینه هستیم و به زودی بهترین آنها برای رفع خلاء جایگاه مدیرعاملی در باشگاه ملوان معرفی خواهد شد.

پیش از این در اخبار مربوط به قراردادهای بازیکنان، مبلغ قرارداد شهاب کرمی بازیکن سرباز تیم ملوان، ۵۰۰ هزارتومان اعلام شده بود که به وی عنوان ارزان ترین بازیکن لیگ پانزدهم را داده اند.