احمدی با اشاره به اینکه مدیران نباید با اصحاب رسانه بیگانه باشند، گفت: رسانه ها باید عملکرد مسئولان را به طور مستمر رصد کنند و مدیران نیز باید پاسخگو باشند.

به گزارش ندای گیلان،سرپرست فرمانداری رشت در مراسم معارفه خود با اشاره به اینکه هیچ چیزی بالاتر از خدمت به مردم نیست، اظهار کرد: امیدوارم با همکاری و تعامل با کارگروه های مختلف از مسئولان ارشد نظام گرفته تا نخبگان و علما و سایر مدیران بتوانیم گام های مناسبی در راستای تقویت اعتماد عمومی مردم و  افزایش حقوق شهروندی  برداریم.

سید محمد احمدی با تأکید براصلاح شاخص های برخورداری و زیرساخت های شهرستان رشت، افزود: توجه به اجرای برنامه های اقتصادی در شهرستان رشت با نگاه به مشاغل خرد و خانگی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تلاش برای شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های این جزء اولویت های کاری  در مدت فعالیت در این شهرستان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران نباید با اصحاب رسانه بیگانه باشند، گفت: رسانه ها باید عملکرد مسئولان را به طور مستمر رصد کنند و مدیران نیز باید پاسخگو باشند.

در پایان این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات «سیروس شفقی» فرماندار سابق شهرستان رشت «سید محمد احمدی» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.مهر