ندای گیلان:محمود باقری‌خطیبان شب گذشته در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت بار دیگر از شهردار این شهر انتقاد کرد

ندای گیلان:محمود باقری‌خطیبان شب گذشته در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت، اظهار کرد: خرید خودروهای برقی برای تردد در پیاده‌راه فرهنگی رشت بدون مجوز اعضای شورای این شهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل اجرای پروژه پیاده‌راه رشت توجه به سلامت مردم عنوان شده است، افزود: زمانی که آلودگی دو رودخانه گوهررود و زرجوب و شیرابه سراوان زنگ خطر سلامت مردم رشت را در کل کشور به صدا درآورده، افتتاح پیاده‌راه چه جایگاهی در کنار این دو معضل دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در اجرای پروژه‌ها به اولویت‌ها توجه نشده است، خاطرنشان کرد: هزینه‌های هنگفت اجرای پروژه پیاده‌راه می‌توانست صرف برطرف کردن مشکلات‌ دو رودخانه گوهررود و زرجوب شود.

وی با انتقاد به انتصاب پست‌های غیرقانونی در شهرداری رشت، گفت: با کدام مجوز قانونی اقدام به انحلال سازمان‌های تابعه شهرداری رشت می‌شود و چرا شهردار پاسخگوی انتصاب‌های غیرقانونی که بار مالی به همراه دارد، نیست.

باقری‌خطیبانی اضافه کرد: در شرایطی که کف‌پوش‌ها و جدول‌های تولید شده توسط سازمان عمران در انبارها انباشته شده چرا شهردار رشت قصد خرید دستگاه تولید جدول به قیمت 2 میلیارد و 220 میلیون تومان از شهر کرج را دارد.

وی با تصریح بر اینکه طبق کارشناسی‌های انجام شده هزینه‌ جابه‌جایی دستگاه مذکور از کرج به رشت بالغ بر یکصد میلیون تومان است، یادآور شد: در مقابل اشتباهات فاحش شهرداری سکوت نمی‌کنم و حقایق را به اطلاع مردم خواهم رساند.