رئیس آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی شدید در یک باب مغازه پارچه فروشی، گفت: در هنگام اطفای حریق دو آتش نشان مصدوم شدند.

به گزارش ندای گیلان،شهرام مؤمنی با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی در مغازه‌ای در خیابان شریعتی رشت، اظهار کرد: این آتش سوزی ساعت ۹:۴۳ صبح امروز به آتش نشانان اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت ادامه داد: سریعاً ۶۱ آتش نشان به همراه ۲۱ دستگاه خودروی اطفا، آبرسان، نردبان، خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع جنب پاساژ پردیس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش از چند طرف در حال گسترش بود، گفت: سریعاً در قالب تیم‌های مهار آتش و نجات نسبت به مهار آتش سوزی و خارج کردن شهروندان از محل آتش سوزی اقدام شد.

مؤمنی با تاکید بر اینکه در ساعت ۱۰:۳۰ آتش سوزی مهار شد، ادامه داد: در این حادثه یک باب مغازه پارچه فروشی با زیربنای ۸۰ متر طعمه شعله‌های آتش شد که با توجه به شدت شعله‌های آتش تنها قسمتی از پشت بام مغازه همجوار آسیب دید.

وی گفت: در این حادثه دو آتش نشان از ناحیه کف دست و پا دچار آسیب شدند که سریعاً مصدومین به مراکز درمانی اعزام شدند و تحت درمان هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت اضافه کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به هیچ کدام از شهروندان آسیبی نرسید.

مؤمنی ادامه داد: تجمع بیش از اندازه شهروندان در محل حادثه با توجه به شدت آتش بسیار خطرناک بود از شهروندان خواهشمندیم شدیداً از تجمع در محل حوادث خودداری کنند.

مهر