کوچکی نژاد گفت:لو رفتن سوالات امتحانی در چندین شهر کاملا محرز شده اما هنوز اطلاعت دقیقی از حجم آن در دست نیست.

به گزارش ندای گیلان،جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو یی خبر از وجود مستنداتی در رابطه با لو رفتن سوالات امتحان نهایی را در چندین شهر داد و گفت: لو رفتن سوالات امتحانی در چندین شهر کاملا محرز شده اما هنوز اطلاعت دقیقی از حجم آن در دست نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خانواده‌ها و دانش‌آموزان بسیاری نسبت به این تخلف معترض هستند اما عدم ثبت شکایت رسمی آن‌ها به معنای نبود مستند در رابطه با لو رفتن سوالات نیست چراکه دولت باید در این رابطه شکایت کند نه خانواده‌های دانش‌آموزان.

وی با بیان اینکه هم اکنون دو گروه در بازداشت و تعقیب مراجع قضایی در رابطه با لو رفتن سوالات امتحان نهایی هستند، اضافه کرد: گروه اول با فروختن سوالات سال قبل به دانش‌آموزان از آن‌ها کلاهبرداری کرده و گروه دوم سوال‌های امتحان نهایی همین امسال را لو داده‌اند، درواقع با بلند شدن سر و صدای لو رفتن سوالات گروهی از این وضعیت سوءاستفاده کرده و سال‌های امتحان نهایی سال 95 را به مردم فروخته‌اند.

کوچکی نژاد در گفتگو با خانه ملت با بیان اینکه حدود 10 تا 15 نفر از این کلاهبرداران دستگیر شده‌اند خبر لو رفتن سوالات تنها در یک شهر کوچک را تکذیب کرد و گفت: اگرچه آموزش و پروش این تخلفات را تایید نکرده اما تکذیب نیز نکرده، در حالی که اگر مطمئن به عدم لو رفتن سوالات بود بلافاصله آن را تکذیب می‌کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات اسلامی در پایان این موضوع را نیازمند بررسی بیشتر با حوزه تمامی دستگاه‌های مرتبط در کمیسیون آموزش مجلس دانست.