نماینده ی لنگرود گفت: اقدامات زیر بنایی در شهرستان لنگرود در دست اقدام است

مهرداد لاهوتی در گفتگویی، با اشاره به اینکه اقدامات زیر بنایی در شهرستان لنگرود در دست اقدام است، اظهار کرد: برای مثال دو کنارگذر در حال ساخت داریم، که مجموعا بیش از ۲۴ کیلومتر است و از پروژه های بزرگ ما است.
وی با بیان اینکه بخشی از پروژه ها بهره برداری شده است و بخشی هم باید به بهره برداری برسد، گفت: اهمیت این پروژه ها بسیار بالاست.
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه کنارگذر لنگرود مشکل ترافیک شهرستان را حل خواهد کرد، ادامه داد: کنارگذر چمخاله اتصال بین ساری و آستارا را که این جزیره وسط قطع بو را برقرار خواهد کرد.
لاهوتی با بیان اینکه در بحث درمان میتوانم به دو بیمارستان کومله و اطاقور و لنگرود اشاره کنم، گفت: این پروژه ها از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار اند.
وی با بیان اینکه بیمارستان اطاقور در حال اتمام است ودر هفته دولت افتتاح خواهد شد، بیان کرد: بیمارستان شهر لنگرود هم با ظرفیت ۲۲تخت تا پایان امسال یا تجهیز آن در اواسط سال ۹۶ به مرحله بهره برداری می رسد.
لاهوتی ادامه داد: در مسکن مهر هم ۲۰۴۰ واحد داریم که بخشی از آن به افتتاح رسیده وبخش دیگر هم انشالله به افتتاح خواهد رسید.
وی ادامه داد: در بحث تامین آب زراعی ۴ سطح طراحی کرده ایم که ۲تا از این سطح ها را الان در حال اجرا هستیم و۲ سطح دیگر ان شالله به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به پروژه گردشگری تلکابین لنگرود، گفت: پروژه خیلی خوبی است که بخشی از کارها انجام شده است وامیدواریم این پروژه را هم بتوانیم تکمیل کنیم.
لاهوتی با اشاره به تامین آب آشامیدنی روستا ها، ادامه داد: سعی بر این است که تا پایان سال ۹۵ روستایی فاقد آب آشامیدنی نباشد.
وی افزود: امیدوارم بتوانم در این دوره نمایندگی خصوصا با تقویت سرمایه گذاری ها در رفع اشتغال و بیکاری مردم نقش موثری داشته باشیم.
لاهوتی در پایان اظهار کرد: به تشخیص مجمع نمایندگان استان اولین جلسه کاری با حضور رسانه ها برگزار شد و جلسه خیلی خوبی بود ان شالله بتوانیم این جلسات را تداوم دهیم.کاسپین