مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید سرزده از امور آبفای سیاهکل و دیدار با کارکنان این امور، خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را از اهداف مهم و ضروری آبفای گیلان عنوان کرد.

به گزارش ندای گیلان،سید محسن حسینی در بازدید سرزده از امور آبفای سیاهکل و دیدار با کارکنان این امور با تأکید بر پیگیری مستمر پروژه‌های در حال اجرا اظهار کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها از اولویت‌های اصلی منطقه باید باشد زیرا خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان از اهداف مهم و ضروری آبفای گیلان است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی همکاران ساعی و خدوم آبفای سیاهکل و دیلمان تصریح کرد: اطلاع داشتن از وضعیت حوادث و اتفاقات به منظور تسریع در رفع حادثه و ارائه خدمات غیرحضوری و همچنین تحلیل و بررسی نیازهای مردم از اهداف مهم شرکت در راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی بصورت 24 ساعته است.

حسن امیدوار، مدیر امور آبفای سیاهکل و دیلمان نیز در این دیدار با تشریح روند اجرای پروژه‌ها در منطقه، گزارشی از آخرین وضعیت جاری امور سیاهکل و دیلمان در بخش آبرسانی ارائه کرد و گفت: علی‌رغم گرمای زیاد در تابستان 96، در این شهرستان فصلی بدون تنش آبی را سپری کردیم.