نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:مسکن محرومین و ارائه خدمات به نیازمندان باید مطابق با یک الگوی عادلانه و در همه شهرستان‌های استان توزیع شود.

«علی آقازاده» امروز (شنبه، ۲۰ دی ) در جلسه بررسی مشکلات احداث مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد امام (ره) در سالن اجتماعات فرمانداری رشت اظهار کرد: توجه به مسکن محرومین یکی از برنامه‌هایی است که از اوایل انقلاب مورد توجه قرار داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه ریزی در این حوزه با توجه به دیدگاه‌های استانی و ملی مورد توجه مسئولان قرار دارد گفت: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به ویژه در شرایط کنونی که معیشت مردم در تنگناست، بیش از پیش بایستی مورد توجه قرار گیرند.

وی اذعان کرد: مسکن محرومین و ارائه خدمات به نیازمندان باید مطابق با یک الگوی عادلانه و در همه شهرستان‌های استان توزیع شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در راستای خدمات‌رسانی به محرومان از حوزه اختیارات نمایندگان مجلس بهره گرفته شود افزود: اکثر شهرستان‌های گیلان به خصوص مرکز استان مهاجرنشین بوده و حاشیه‌نشینی در شهرستان‌ها هویداست که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

آقازاده تصریح کرد: با توجه به بحران‌ها توزیع مسکن محرومین بنا به شرایط در اولویت بندی قرار گیرد.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه‌تمام خاطرنشان ساخت: بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در ساخت مسکن محرومین از  مقوله‌هایی است که بایستی توجه قرار گیرد.‌