فرماندار رشت با بیان اینکه ۵۰۰ خانوار مددجوی نیازمند مسکن در شهرستان رشت شناسایی شده است ، گفت: طبق گزارش های دریافتی ۲۱۶ پرونده مسکن محرومین به بانک‌ها معرفی شده است.

به گزارش ندای گیلان،«علی فتح اللهی» امروز (شنبه، ۲۰ دی )در جلسه بررسی مشکلات احداث مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد امام (ره) شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: سرعت بالا در انجام پروژه‌ها نبایستی از کیفیت اجرای طرح بکاهد.

فرماندار رشت با بیان اینکه عدم توجه به کیفیت ساخت و سازها مشکلاتی ایجاد می‌کند گفت: باید این‌گونه مشکلات در جلسات مطرح شده تا در اسرع وقت بررسی و حل شود.

فتح اللهی با اشاره به شرایط آب و هوایی گیلان که منجر به محدودیت زمانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود اذعان کرد: از فرصتها نهایت بهره گرفته شود و در انجام پروژه‌ها با دقت بکوشید.

فرماندار رشت خواستار پیگیری جدی کمیته امداد در شناسایی مددجویان و محرومان شد و افزود: با برگزاری نشست های مختلف، از خیرین مسکن‌ساز نیز در انجام پروژه‌های محرومین بهره گرفته می‌شود.

فتح اللهی به عدم همکاری بانک‌ها اشاره و تصریح کرد: بانک‌های عامل که همکاری لازم در اجرای پروژه‌ها را انجام نمی‌دهند شناسایی و طی جلساتی مشکلات رفع و حل شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ۵۰۰ خانوار مددجوی نیازمند مسکن در شهرستان رشت شناسایی شده است اظهارکرد: طبق گزارش های دریافتی ۲۱۶ پرونده مسکن محرومین به بانک‌ها معرفی شده است.

وی به درآمد ثابت و امرار معاش اشاره و خاطرنشان ساخت: مسکن و اشتغال پایدار از مهمترین و اساسی‌ترین مشکلات جامعه است که بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.‌