رئیس ستاد انتخابات استان گیلان بر لزوم توجه و دقت نظر در بررسی صلاحیت افراد ثبت نام کننده و عدم تضییع حقوق آنان تاکید کرد.

به گزارش ندای گیلان؛محمد احمدى پور در نشست ستاد انتخابات که با حضور فرمانداران و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در گیلان برگزارشد گفت: همه کارها در فرماندارى ها و بخشدارى ها با دقت و بر اساس قانون در حال انجام گیرى است و مبناى عملکرد ما نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر از قانون است.

وى اظهار ﻛﺮﺩ: بر اساس توصیه رهبرى معظم انقلاب، مرّ قانون اصلِ اساسى در اجرا و هدایت انتخابات پیش رو است.

رئیس ستاد انتخابات  تاکید رهبرى بر ایجاد بستر مناسب براى مشارکت حداکثرى مردم در انتخابات را درکنار رعایت مرّ قانون، بسیار مهم و قابل تأمل قلمداد ﻛﺮﺩ و افزود: سازمان ها و ادارات دولتى از ابزار تبلیغاتى خود نباید  له  یا علیه کسى استفاده کنند ؛ بلکه براى تقویت مشارکت حداکثرى مردم در انتخابات استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان اظهار داشت : پیش بینى مى شود در دو روز  آینده با تعدد بالای ثبت نام کنندگان مواجه شویم که بدیهى است باید  تمهیدات لازم اندیشیده و اجرا شود .

وى وظایف هیأت هاى اجرایى و نظارت را در عین رعایت تعامل و همیارى در انجام امور مربوط به برگزارى انتخابات، جدا از هم دانست و تاکید ﻛﺮﺩ: هر کدام از هیأت ها با رعایت چارچوب هاى قانونى که مورد تاکید مقام معظم رهبرى است، نسبت به انجام وظایف خود اقدام نمایند.

معاون استاندار گیلان افزود: خوشبختانه با ثباتى که در مجموعه هیأت نظارت استان ایجاد شد، امیدواریم این تعامل به بهترین نحو صورت گیرد.

احمدى پور بر لزوم حفاظت فرمانداران از منافع عموم مردم تاکید و خاطرنشان ﻛﺮﺩ: در هر مرحله از فرآیند برگزارى انتخابات که نیاز به هماهنگى با ستاد انتخابات بود، حتما مشورت و هماهنگى لازم صورت پذیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان همچنین بر لزوم توجه و دقت نظر در بررسی صلاحیت افراد ثبت نام کننده و عدم تضییع حقوق آنان تاکید و خاطرنشان ﻛﺮﺩ: ٢ماه آینده نیز بایستى با سختکوشى و صبورى پیش رویم تا بتوانیم همچون انتخابات مجلس شوراى اسلامى و مجلس خبرگان رهبرى درست و قانونى عمل کرده و انتخابات را بخوبى پشت سر بگذاریم.