فرماندار شفت بر لزوم تقویت زیرساخت های ورزشی این شهرستان تاکید کرد و گفت: شفت ظرفیت‌های فراوانی در حوزه ورزش دارد که باید احیا و زیرساخت‌های موجود در این حوزه تقویت شود.

به گزارش ندای گیلان از شفت، مهدی نقدی در جلسه نشست با هیئت‌های ورزشی شهرستان شفت اظهار کرد: ورزش سد مستحکم در مقابل آسیب‌های اجتماعی است و تحرک جمعی از مؤلفه‌های اصلی در حفظ و بهبود سلامت است.

وی به ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوب در شهرستان شفت اشاره کرد و افزود: شهرستان شفت سرشار از منابع انسانی و استعدادهای پرتوان در بخش ورزش است که باید این ظرفیت‌ها و استعدادها در مسیر درست مورد بهره برداری قرار گیرند.

فرماندار شفت تصریح کرد: هیأت‌های ورزشی در خط مقدم رسیدگی به مشکلات، تقویت ورزشی و سالم سازی قوای جسمانی نسل جوان هستند.

وی ادامه داد: ورزش مهمترین عامل ایجاد نشاط و شادابی است و با نهادینه شدن میان خانواده‌ها و جامعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نقدی با بیان اینکه اماکن ورزشی شهرستان دچار مشکلات زیرساختی است، افزود: راه اندازی و رفع مشکلات ورزشی می‌تواند تحولات بزرگی برای جوانان این منطقه ایجاد کند.

فرماندار شفت بیان کرد: مدیریت شهرستان از هیچ تلاشی در زمینه بهبود و توسعه ورزش در مسیر افزایش کمی و کیفی زیرساخت‌های ورزشی کوتاهی نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اهمیت و توسعه ورزش در شهرستان گفت: جوانان شایسته ورزشی این شهرستان سرمایه‌های شفت به شمار می‌روند و بر همین اساس در نظر داریم با مشارکت و دعوت از خیرین طرح نیمه تمام در حوزه‌های مختلف از جمله پروژه‌های ورزشی تکمیل و راه اندازی شود.