رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی گیلان بر لزوم برگزاری نشست های هم اندیشی در راستای تبصره 18 قانون بودجه 97 برای اشتغالزایی در میان جوان با اولویت جوانانت تحصیل کرده،تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،کیوان محمدی در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 98 اظهار داشت:طبق تبصره ۱۸ بودجه سال 97اجرای برنامه هایی که ایجاد اشتغال گسترده و مولد را بین جوانان و خصوصا جوانان تحصیل کرده هدف قرار داده مورد بررسی قرار خواهیم داد .

رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی گیلان منابع مالی تبصره ۱۸ قانون بودجه 97  را دارای سه منبع اعتبارات دانست و افزود: بیش از 20 هزار میلیارد تومان را سازمان برنامه و بودجه و دولت پرداخت می‌کنند ،15 هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی و30 هزار میلیارد  تومان هم تسهیلات بانکی است که حول ۷ محور و دستگاه های اجرایی تعریف می‌شود.

محمدی با بیان اینکه  قرار شد تا سازمان و نهادهای اجرایی گیلان  نشست‌های هم‌اندیشی مربوط به عملکرد تبصره 18 را برگزار کنند بیان داشت: طی مکاتبه‌ای به برخی سازمان‌های اجرایی در گیلان ابلاغ کردیم که این مساله را پیگیری کرده تا مسئولان ملی تبصره 18 سر زمان معین در این استان حضور یابند.