نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برپایی محافل قرآنی نقش آفندی در جنگ نرم دارد، گفت: قرآن بهترین ابزار برای مقابله فرهنگی با دشمن است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،آیت الله رسول فلاحتی صبح سه شنبه در محفل انس با قرآن در مصلای امام خمینی (ره) رشت، اظهار کرد: محافل قرآنی موجب طهارت روح و روان و پاکسازی جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اثرات ارزشمند برپایی محافل قرآنی، افزود: توجه به قرآن و عمل به آن از واجبات است که در جامعه اسلامی باید به آن پایبند بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر برپایی هرچه بیشتر محافل قرآنی برای بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان ماه نزول، بیان کرد: دشمنان اسلام با انواع ترفندهای فرهنگی و به راه انداختن جنگ ترکیبی، اعتقادات دینی مردم ایران به ویژه جوانان را نشانه گرفته‌اند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه برپایی محافل قرآنی نقش آفندی در جنگ نرم دارد، گفت: قرآن بهترین ابزار برای مقابله فرهنگی با دشمن است.

وی با بیان اینکه برپایی محافل قرآنی دشمن را مأیوس می‌کند، افزود: برپایی محافل قرآنی در ناکامی دشمنان برای آسیب زدن به اعتقادات دینی مردم به ویژه جوانان بسیار اثرگذار است.

گفته می‌شود، در این مراسم چند تن از قاریان و حافظان برتر بین المللی و کشوری آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند