رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر رفع مشکل مردم گفت: با رعایت تمامی مقررات و ضوابط قانونی، اداره کل منابع طبیعی گیلان جهت بررسی قطعات برگ تشخیص چاف و چمخاله باید نقشه کاداستر اراضی ساحلی را ظرف یک هفته به دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات ارائه کند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، نشست رفع مشکلات اراضی چاف و چمخاله با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست اظهار داشت: با رعایت تمامی مقررات و ضوابط قانونی و بازخوانی قوانین و اظهار نظر کارشناسان، اداره کل منابع طبیعی استان جهت بررسی قطعات برگ تشخیص چاف و چمخاله باید نقشه کاداستر اراضی ساحلی را ظرف یک هفته به دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات ارائه نماید و کمیسیون مطابق ضوابط و اختیارات، مشکلات پدید آمده را برای مردم حل کند.

وی همچنین افزود: در خصوص اراضی مستحدث با توجه به مقررات حاکم و اجرای قوانین اصلاحات ارضی و نظرات کارشناسی تصمیم گیری شود.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: در مورد پلاک های مشمول کمیسیون رفع تداخلات باید تجدید نظر صورت گیرد و پلاک هایی که تحت اجرای مقررات اصلاحات ارضی و ملی شدن اراضی بوده اند نیز مشمول کمیسیون رفع تداخلات گردند.

در این نشست چندین مصوبه دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفته و با نظرات کارشناسی مدیران و مسئولان سازمان های مربوطه به تصویب رسید.