زن جوانی که در پی اختلاف با شوهرش با پسرخاله اش در ارتباط بود ،زمانی که از آزار و اذیت خود توسط شوهرش برای پسر جوان می گفت فکر نمی کرد این ماجرا در کنار کینه تجاوز وحشیانه سال ها پیش به جنایتی بزرگ ختم شود...

به گزارش ندای گیلان،پسر عاشق پیشه که از پسرخاله‌اش کینه به دل داشت به خاطر دخترخاله‌اش و رهایی او دست به قتل مسلحانه زد.
صدای مهیب
ساعت 9 شامگاه سه شنبه 25 تیر امسال صدای مهیبی در منطقه کلاک شهر کرج به گوش رسید و وقتی اهالی منطقه از خانه‌هایشان خارج شدند با پسر جوانی که غرق خون روی زمین در وسط خیابان افتاده بود روبه رو شدند.
یک جنایت
خیلی زود تیم‌های امدادی و پلیس در محل حاضر شدند و در همان بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که مرد جوان از ناحیه شکم هدف گلوله تفنگ شکاری قرار گرفته و به کام مرگ فرو رفته است.
همین کافی بود تا با جنایی شدن این پرونده گروهی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی کرج برای تحقیقات پلیسی و شناسایی عامل جنایت وارد عمل شوند.
کارآگاهان با حضور در محل جنایت پی بردند که مرد جوان در چند قدمی خانه‌‎اش هدف تیراندازی قرار گرفته است، در این مرحله تیم پلیسی به سراغ خانواده نجیب 33 ساله رفت.
زن مرموز
زن 25 ساله نجیب در تحقیقات ابتدایی به ماموران گفت: همسرم ساعت 8 شب آشفته از خانه خارج شد و ادعا کرد به پارک نزدیک خانه می‌رود که ساعت 9 شب صدایی به گوش رسید و وقتی از خانه خارج شدیم با جسد خونین شوهرم در چند قدمی خانه روبه رو شدم.
وی افزود: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است هیچ کسی با همسرم اختلافی نداشت و با دیدن جسد شوهرم شوکه شدم.
کارآگاهان در تحقیقات میدانی با توجه به این که زن جوان ادعا کرده بود هیچ اختلافی با شوهرش نداشته است اطلاع یافتند که این زوج جوان با هم اختلاف داشته اند که در این زمینه تجسس ها روی زن جوان متمرکز شد.
خیانت زنانه
تیم پلیسی در نخستین پلان کاوشگری‌هایش احتمال دادند که زن جوان در ماجرای قتل شوهرش نقش داشته باشد و با دستور مقام قضایی زن  25 ساله دستگیر شد.
همزمان پلیس فاش کرد زن جوان با پسرخاله 22 ساله اش در ارتباط بوده است اما این زن تاکید داشت که پسرخاله‌اش در این ماجرا نقشی نداشته و خودش نیز از قتل شوهرش مطلع نبوده است.
بازداشت قاتل
دو روز از ماجرای قتل مسلحانه نجیب می‌گذشت که پسر جوانی به نام اصغر پای در پلیس آگاهی کرج گذاشت و خواست تا پرونده دخترخاله‌اش را پیگیری کند.
در این مرحله ماموران اصغر 22 ساله را که یکی از مظنون‌های اصلی در ماجرای قتل نجیب بود دستگیر کردند اما پسر جوان اصرار داشت بی گناه است و برای کمک به دخترخاله‌اش به  پلیس آگاهی آمده است اما وقتی در بازجویی‌های پلیسی شروع به تناقض‌گویی کرد به ناچار مجبور شد راز این قتل را فاش کند.
کینه قدیمی
پسر جوان ادعا کرد که دخترخاله‌اش با پسرخاله‌اش ازدواج کرده بودند و شوهرش او را همیشه به باد کتک می‌گرفت و با توجه به کینه‌ای که از قدیم از پسرخاله اش داشته است در یک لحظه تصمیم به قتل او گرفته و با تفنگ شکاری دست به قتل زده است.
عامل این جنایت در بازجویی‌ها گفت که دخترخاله اش از ماجرای انتقام گیری و قتل هیچ اطلاعی نداشته و به خاطر عشق یک طرفه دست به قتل زده است.
گفت وگو با قاتل عاشق پیشه
اصغر 22 ساله که عاشق دخترخاله‌اش است ادعا می‌کند که سال ها قبل پسرخاله‌اش با فریبکاری خواهرش را از خانه فراری داده و او را هدف آزار و اذیت قرار داده است، به همین دلیل از همان زمان کینه به دل گرفته بود و وقتی عاشق دخترخاله اش می شود با توجه به این که  شوهرش او را کتک می زده، مرتکب قتل عاشقانه شده است.
سابقه داری؟
نه.
شغل؟
سوپرمارکت دارم.
به چه جرمی دستگیر شدی؟
قتل.
چه کسی؟
پسرخاله‌ام که شوهر دختر خاله‌ام بود.
چرا؟
پسر خاله ام زنش را کتک می زد و چون از او کینه داشتم در یک لحظه دست به قتل زدم.
چه کینه‌ای؟
وقتی بچه بودم، پسرخاله‌ام و برادرش به خواستگاری خواهرم آمدند که در آن زمان خانواده ام مخالفت کردند بین پدرم و آن ها اختلاف

بیشتر از حوادث بخوانید:

http://www.nedayegilan.ir/?p=109152