ندای گیلان:«عیسی ولد حسن العمری»، یکی از رهبران انصار الله یمن درصنعا اطلاعات تازه و اعترافات افسران ارتش عربستان در خصوص ارتباط رژیم آل سعود با دزدان سومالیایی را فاش کرد. العمری گفت: سرویس اطلاعات عربستان از دزدان دریایی سومالی خواست برای تروریست‌ها در یمن سلاح منتقل کرده و دست به عملیات‌های تروریستی در یمن بزنند. […]

ندای گیلان:«عیسی ولد حسن العمری»، یکی از رهبران انصار الله یمن درصنعا اطلاعات تازه و اعترافات افسران ارتش عربستان در خصوص ارتباط رژیم آل سعود با دزدان سومالیایی را فاش کرد.

العمری گفت: سرویس اطلاعات عربستان از دزدان دریایی سومالی خواست برای تروریست‌ها در یمن سلاح منتقل کرده و دست به عملیات‌های تروریستی در یمن بزنند.

وی افزود: عربستان اطلاعات نظامی و جغرافیایی مهمی درباره یمن در اختیار دزدان سومالیایی قرار داد تا حملات تروریستی از جمله انفجار دانشگاه صنعا را سازماندهی کنند.
از سوی دیگر یکی از افسران ارتش عربستان در صنعا اعتراف کرده است که حملات جنگنده‌های سعودی به خاک یمن سیطره القاعده و شبه‌نظامیان منصور هادی را بر مناطق عدن تسهیل کرد.
وی افزود: عربستان با اسرائیل توافقنامه‌ای منعقد کرده که هدف از آن جلوگیری از وقوع انتفاضه مردمی در عربستان در سایه تجاوز به خاک یمن است.
فارس