قاسم نژاد با بیان اینکه عده ای از تریبون‌ها علیه نظام اسلامی و مقامات عالی کشور سوء استفاده می‌کنند، افزود: انتظار دارم خانه مطبوعات استان و نیز رسانه ها ، در نقد حقوقی و قضایی این اقدام ، دست به قلم شده و تبیین لازم را برای افکار عمومی انجام دهند.

به گزارش ندای گیلان،محمود قاسم نژاد عصر دوشنبه در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان ، با یادآوری جایگاه و شأن راهبری اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای این شورا اظهار داشت: شورا به کارکردهای ابلاغی خود رسیده و براساس موضوعات مصوب حرکت می‌کند از این رو می‌بایست متناسب با اهدافی که دارد، گام برداریم.

وی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها و مطبوعات در تقویت مشارکت در انتخابات افزود: آحاد جامعه اخبار را از رسانه ها دنبال می کنند و می‌بایست برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات به عنوان تجلی عزت ملی، اهتمام لازم صورت گیرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان به اجرای طرح اصلاح نرخ سوخت اشاره و اضافه کرد: باید از این طرح که حاصل نظر کارشناسی سه قوه و مورد حمایت رهبر معظم انقلاب بوده، پشتیبانی حداکثری انجام شود.

قاسم نژاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه عده ای از تریبون‌ها علیه نظام اسلامی و مقامات عالی کشور سوء استفاده می‌کنند، افزود: انتظار دارم خانه مطبوعات استان و نیز رسانه ها ، در نقد حقوقی و قضایی این اقدام ، دست به قلم شده و تبیین لازم را برای افکار عمومی انجام دهند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های انجام شده از سوی مسئولان صدا و سیما در معرفی بیشتر و پررنگ تر فرهنگ غنی مردم گیلان، این استان را دارای سابقه کم نظیر به لحاظ فرهنگی خواند و خواستار تولید و پخش محتواهایی شد که به درستی این سابقه فرهنگی را به مردم سراسر کشور، منعکس کند.