مديرعامل شركت رهپويان سپهر پايتخت در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان با اشاره به سقوط های پی در پی و وضعیت ناخوشایند تیم فوتبال چوکای تالش ، گفت: چوکای تالش ، پرهوادارترین تیم فوتبالی غرب گیلان است و زمانی از تالش و ورزشگاه پوریای ولی به قلعه عقاب ها تعبیر می شد چون هر تیمی […]

مديرعامل شركت رهپويان سپهر پايتخت در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان با اشاره به سقوط های پی در پی و وضعیت ناخوشایند تیم فوتبال چوکای تالش ، گفت: چوکای تالش ، پرهوادارترین تیم فوتبالی غرب گیلان است و زمانی از تالش و ورزشگاه پوریای ولی به قلعه عقاب ها تعبیر می شد چون هر تیمی در برابر یاران چوکا به زانو در می آمد اما یک دهه است که از قلعه عقاب ها خبری نیست و چوکا قلعه سیاسیون شده است.

سيروس رجا با بیان اینکه وضعیت مالکیت تیم چوکا همچنان بلاتکلیف است ، افزود: سال گذشته و پس از دو دهه آقای محمدیاری ، امتیاز تیم را به اداره ورزش و جوانان تالش هبه کرده اند ، هبه به معنای واگذاری تام و تمام نیست. در این عقد ، قابلیت رجوع از هبه نیز وجود دارد و از سوی دیگر آقای شکری نماینده تالش نیز با طرح شکایتی خواستار در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه چوکا شده و ضلع سوم داستان مالکیت چوکا به کارخانه چوکا برمی گردد که این کارخانه نیز به دلیل بحران هایی که با آن موجه است تمایلی به تیم داری ندارد.

وی افزود:بنده به شخصه از زحماتی که آقای محمدیاری کشیده اند ، پیگیری هایی که آقای شکری داشته اند و همه کسانی که برای چوکا و فوتبال تالش زحمت کشیده اند ، تشکر می کنم چرا که با درد تیمداری آشنا هستم و واقعاً فعالیت در این حوزه دل شیر می خواهد و باید قدردان همه بود.

رجا با اشاره به نقش خود در احیای تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر ، گفت: بنده در یک پروسه زمانی کوتاه مدت ، تیم رهپویان رضوانشهر را مدیریت کردم و این تیم به لیگ دسته دوم کشور صعود کرد اما چون بنده هرگز مورد حمایت ارگان و نهادی در سطح منطقه قرار نگرفتم و کسانی هم که در کوتاه مدت با بنده همکاری داشتند، اغلب از من توقعاتی داشتند ، نتوانستم برنامه های فوتبالی ام را برای رهپویان رضوانشهر به ثمر بنشانم.

مديرعامل شركت رهپويان سپهر پايتخت با بیان اینکه انگیزه ما لیگ آزادگان و لیگ برتر بود اما تقبل همه هزینه های تیمداری دشوار است گفت:من در این بخش ضرر و زیان دیدم اما خوشحالم که در دوره ای تیم ناشناخته ای را در گیلان به اوج رساندم و حتی به لیگ دسته دوم کشوری هم صعود کردیم و عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

رجا با تصریح بر اینکه، مردم شهرستان رضوانشهر انسانهایی شریف و متدین هستند گفت: اما افرادی انگشت شمار که نان به نرخ روز می خورن سبب شدند که فوتبال رهپویان متوقف شود.

وی افزود: حق تالش بزرگ و حق همه هواداران چوکا این است که تیم پرآوازه چوکا در اوج باشد و قلعه عقاب ها دوباره احیاء شود.

رجا خاطر نشان کرد: اخیراً مذاکراتی با بنده صورت گرفته تا امتیاز باشگاه چوکای تالش را خریداری کنم. قطعاً کار پر دردسری برای بنده است اما قلب من برای چوکا و هواداران باغیرتش می تپد و دوست دارم چوکای تالش را به اوج برسانم تا نام تالش، در سطح اول فوتبال ایران آقایی کند.

مديرعامل شركت رهپويان سپهر پايتخت خاطرنشان کرد:در این راه بدون حمایت مردم و هواداران و حمایت مسئولین و نهادهای مسئول نمی توان موفق شد اما همگرایی و اتحاد ، دشواری مسیر را هموار می کند و اگر مسئولین حمایت کنند و هواداران چوکا پشت تیم و بنده باشند ، من جانم را برای آنان می دهم تا فوتبال چوکا در یک فضای فوتبالی و فرهنگی احیا شود و با کمک هم و به دور از سیاست ، چوکا را به اوج برسانیم.