نماینده سابق صومعه سرا گفت: من ضعف ها را در شهر خودم بیشتر احساس می کنم و به نظر من باید کسانی به مجلس شورای اسلامی ورود کنند که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

به گزارش نداي گيلان: سید کاظم دلخوش درباره وضعیت فعالیت های انتخاباتی‌اش اظهار داشت: به نظر من مجلس آدم های توانمند می خواهد تا از حقوق ملی و مردم دفاع کند، فردی که شجاع باشد و با اقتدار حرف بزند ضمن اینکه در سطح کشور بتواند از حقوق مردم دفاع کند.

وی افزود: ضعف هایی را در مجلس می بینم که علی رغم تمایل اعتقاد دارم چند نفر آدم کارشناس قوی باید در مجلس حضور داشته باشند تا حقوق مردم را احیا کنند. البته ضعف ها را در شهر خودم بیشتر احساس کردم و به نظر من باید کسانی به مجلس شورای اسلامی ورود کنند که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند و بتوانند با مردم با احترام صحبت کنند و احساس می کنم می توانم بیایم و کنار مردم باشم.

نماینده سابق مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر انتخاب متخصصان از سوی مردم گفت: توصیه من به مردم گیلان این است که افراد کارشناس را مورد بررسی و تحقیق قرار دهند. آدمهایی که شجاعانه می توانند از حقوق مردم دفاع کنند و مهم نیست مردم در کجا رأی می دهند . هر جا احساس می کنند آدم کارشناسی که شجاعت دفاع از مردم را دارد چه در رشت باشد و یا صومعه سرا به همان فرد رأی بدهند./ماسال نیوز