عضو شورای اسلامی شهر رشت بر ضرورت رفع نگرانی مردم از وضعیت بد زمین های انباشت شده از زباله و دپوی مصالح ساختمانی در سطح شهر رشت تاکید کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،عضو شورای اسلامی شهر رشت بر ضرورت رفع نگرانی مردم از وضعیت بد زمین های انباشت شده از زباله و دپوی مصالح ساختمانی در سطح شهر رشت تاکید کرد.

حسن کریمی امروز در حاشیه بیست و هشتمین جلسه شورای شهر رشت در جمع خبرنگاران گفت: دپوی زباله و تخلیه نخاله‌های ساختمانی در برخی از زمین و ساختمان های متروکه نظیر کارخانه متروکه لامپ سازی رشت، سال‌هاست علاوه بر زشت کردن چهره شهر، باعث بروز مشکلات زیست‌محیطی و بهداشتی نیز شده است
وی افزود: مدیریت و حل چنین مشکلاتی از جمله مهم‌ترین ضروریات مدیریت شهری است .
کریمی خاطرنشان کرد: به دلیل وجود زباله ها و نخاله، اهالی با استشمام بوی نامطبوع و ناخوشایند در سرما و گرمای هوا مواجه هستند.
وی با تاکید بر اینکه زباله ها و نخاله ساختمانی دپو شده تهدیدی برای سلامتی مردم است، گفت: متاسفانه مشاهده می شود چنین مکان هایی پاتوق معتادان نیز شده است و مشکلات و نگرانی های زیادی برای عبور رهگذران پدید آورده است.
عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: به مسولین مربوطه در شهرداری رشت این مشکلات را تذکر داده ایم و انتظار می رود با همتی مضاعف گامهای موثرتری برای رفع این مشکل برداشته شود.