شهرداری تازه تاسیس پیربازار با لکه گیری چاله های معابر اصلی سطح شهر و همچنین جمع آوری زباله و نوخاله های ساختمانی مسیرهای اصلی و آماده سازی و رنگ آمیزی دیوارهای اماکن عمومی سطح شهر جهت زیباسازی و دیواره نگاری به استقبال نوروز رفت.

به گزارش ندای گیلان از رشت، شهرداری تازه تاسیس پیربازار با لکه گیری چاله های معابر اصلی سطح شهر و همچنین جمع آوری زباله و نوخاله های ساختمانی مسیرهای اصلی و آماده سازی و رنگ آمیزی دیوارهای اماکن عمومی سطح شهر جهت زیباسازی و دیواره نگاری به استقبال نوروز رفت.

همچنین احیاء و مرمت درختان و همچنین کاشت گل هلی زینتی در بلوار اصلی شهر و پیاده راه سازی بخشی از محور اصلی رشت به پیربازار و دیوار گذاری و روشنایی و زیباسازی آرمستان از دیگر اقدامات شهرداری پیربازار در جهت استقبال از عید نوروز است.

علی اکبر پورعلی شهردار پیربازار با بیان اینکه امسال عید نوروز مقارن با ماه با فضیلت رمضان شده است افرود: این شهر آمادگی استقبال از مسافران نوروزی با حفظ شئون ماه میهمانی خدا را دارد.

وی افرود: در ایام نوروز مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پیربازار با حضور در محل کار خود آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی خواهند بود.