حسن دوستی گفت: مجموعه مدیریت شهری آماده برپایی میز خدمت برای سرعت بخشی به حل مشکلات شهروندان است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حسن دوستی عضو شورای اسلامی پیربازار در این نشست با اشاره به فرصت ۱۰ ماهه مدیریت شهری در سال گذشته اظهار کرد: شهردار جوان پیربازار در سال گذشته کمتر از ۱۰ ماه فرصت داشت و در این بازه زمانی اتفاقات خوبی را برای شهر رقم زد.

وی با اشاره به مشکل آب شرب شهر پیربازار افزود: مدیریت شهری با کمک بسیج سازندگی سپاه اقدام مشترک مؤثری برای رفع مشکل اب شرب انجام دادند.

عضو شورای اسلامی پیربازار از تعویض ۲۰ کیلومتر لوله‌های فرسوده در این شهر خبر داد و اضافه کرد: گام‌های مثبتی برای رفع چالش آب شرب و ساماندهی شبکه آبرسانی پیربازار انجام شده و در حال انجام است.

دوستی با اشاره به وجود انسجام، وفاق و همدلی بین مدیریت و پارلمانی شهری پیربازار بیان کرد: مشارکت مردم، همراهی مسؤولان استان و شهرستان، نمایندگان رشت و همچنین نگاه تعاملی شهردار و اعضای شورای شهر رسیدگی به امورات شهری را تسهیل بخشیده است.

وی با بیان اینکه درب شورا و شهرداری پیربازار به روی همه باز است، افزود: شهروندان پیربازار هر زمانی اراده کنند می‌توانند با اعضای شورا و شهردار ملاقات و دیدار چهره به چهره داشته باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر پیربازار از برپایی میز خدمت در شهرداری پیربازار خبر داد و اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری آماده برپایی میز خدمت برای سرعت بخشی به حل مشکلات شهروندان را دارد.