شهردار رشت با بیان اینکه شهرداری رشت در مواقع بحران تنهاست، تاکید کرد: متاسفانه هنگام بحران و بروز مشکلات، شهرداری رشت به تنهایی بار بسیاری از دستگاه های متولی را بر دوش می کشد.

به گزارش ندای گیلان،سید محمد احمدی شهردار رشت با علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان این سازمان دیدار و در خصوص گسترش همکاری های فی مابین گفتگو کرد.

احمدی در این دیدار با تاکید بر لزوم تعامل میان سازمان ها و دستگاه های اجرایی، از گسترش همکاری شهرداری رشت با سازمان تامین اجتماعی گیلان در توسعه مراکز درمانی تحت پوشش این سازمان در سطح شهر خبر داد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی، نهادها و موسسات دولتی موظف به انجام وظایف سازمانی خود در زمان تعیین شده هستند، افزود: این مسئولیت پذیری موجب رفع مشکلات و موانع در صورت بروز بحران و ارائه خدمات رسانی مطلوب می شود.

وی با انتقاد از عدم همکاری و تعامل دستگاه های دولتی با مجموعه مدیریت شهری در ایجاد زیرساخت های تاسیساتی شهر اظهار کرد: متاسفانه برخی وظایف و تعهدات دستگاه های خدمات رسان در زمان تعیین شده انجام نمی شود.

احمدی اضافه کرد: عدم هماهنگی بین این دستگاه ها ، موجب مشکلاتی نظیر آبگرفتگی برخی معابر در پی بارش های شدید باران و بروز مشکلات ناشی از آن می شود که در مسیر خدمت رسانی به شهروندان اختلال ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت در مواقع بحران تنهاست، تاکید کرد: متاسفانه هنگام بحران و بروز مشکلات، شهرداری رشت به تنهایی بار بسیاری از دستگاه های متولی را بر دوش می کشد.

احمدی ضرورت شکل گیری مدیریت واحد شهری را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: عدم همکاری لازم در زمینه افزایش ظرفیت های زیرساختی منجر به وضعیت نامطلوب هنگام بارندگی می شود.