فرمانده نیروی انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری سارق به عنف در این شهرستان خبر داد.

نداي گيلان : واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان سرهنگ رحیم شعبانی گفت: درپی شکایت خانمی 36 ساله مبنی بر سرقت از منزل او واقع در بخش خمام شهرستان رشت، دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: شاکیه در شکایت خود عنوان داشت سارق با پوشاندن سر و صورت خود، با چاقو وارد منزل شد و پس از تهدید، مبلغ 35 میلیون ریال وجه نقد ، سه عدد سکه طلا و دو عدد عابر بانک به سرقت برده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت بیان داشت: ماموران انتظامی با تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی این سارق 28 ساله شده و او را در حین برداشت پول با کارت عابر بانک سرقتی از دستگاه خودپرداز در بخش خمام دستگیر کردند.
وی به اعترافات متهم اشاره و اضافه کرد: سارق دستگیر شده عنوان داشت که تحت تاثیر توهم استعمال مواد مخدر، سرقت را مرتکب شده است.
وی به شهروندان توصیه کرد از نگهداری پول نقد و اشیاء قیمتی در منزل خودداری و رمز کارت عابربانک را بر روی کارت خود یادداشت یا حک نکنند.
بخش خمام از توابع شهرستان رشت با بیش از 52 هزار نفر جمعیت، سه دهستان و 43 روستا در 15کیلومتری شمال مرکز استان گیلان بر سر راه رشت به بندر انزلی واقع شده است/ ايرنا