در این بین یک جوان اخلاقمدار شاندرمنی بنام سید محمد اسحاقی که رفتارهای سنیجده اش زبانزد خاص و عام است با سرعت زیاد در حال رشد است.

ندای گیلان-تحلیل:

هر روز که به انتخابات نزدیکتر میشویم اتفاقات جدیدی درتالش بزرگ در حال به وقوع پیوستن است و آرایش سیاسی در حوزه انتخابیه تالش ترکیب جدیدی به خود میگیرد.
در روزهای قبل، چهار کاندیدای پیشتاز بنام های رادمهر، نیرومند، شکری و یوسفی برای رسیدن به صندلی سبز جدال تنگاتنگی داشتند داشته و بقیه درپشت سرقرار گرفته بودند.
با استقبال مردم از برخی کاندیدای دیگر کم کم صحنه در حال تغییر است.

photo_2016-02-21_15-37-55
سه نفر از کاندیدای گم نام و بدون سروصدای تالش بزگ به یکباره روند جدیدی را به خود گرفته اند.
سید محمد اسحاقی جوان از شاندرمن و معاون دیوان محاسبات گیلان و علی عباسی دیپلمات و علی خندستانی قاضی تحرکات خوبی را ایجاد کرده اند که در بین آنها تحرکات اسحاقی بسیار چشم گیر بوده و به جمع مدعیان پیروزی انتخابات پیوسته است.
میتینگ اسحاقی در شاندرمن نشان داد که رقابت در حوزه تالش بزرگ سه شاندرمنی مدعی دارد که  در شهر تالش نیز دو مدعی دیگرهستند و نیز نکته جالب توجه عدم رشد آراء درچهار نامزد مدعی قبلی مشهود است.
شاخصه تبلیغاتی پنج نفر از مدعیان انتخابات تالش بزرگ متفاوت است.
شکری با تکیه بر فیلم تبلیغاتی و کوبیدن رقیب قبلی خود محمدیاری رد صلاحیت شده در حال ادامه فعالیت است.
شکری در لیست اصول گراها قرار دارد و چون نتوانسته به خیلی از مطالبات پاسخگو باشد و نیز مخالفت با دولت ازاستقبال خوبی برخوردار نیست و در بعضی جاها با چالش مردمی مواجه گردیده است.
منصوریوسفی با داشتن حمایت اصلاح طلبان در دو میتیگ شاندرمن بسیارضعیف ظاهر شده و آن انتظاری که از وی میرفت ظاهر نشد. حسین نیرومند به هیجانات طرفدارانش معروف شده و در حال فعالیت خود در منطقه می باشد.
احسن الله رادمهر که در دوره گذشته نیز در انتخابات حضور داشته، توانسته تحرکاتی خوبی داشته باشه.
در این بین یک جوان اخلاقمدار شاندرمنی بنام سید محمد اسحاقی که رفتارهای سنیجده اش زبانزد خاص و عام است با سرعت زیاد در حال رشد است.
بیشتر طرفداران محمدیاری بسمت این کاندیدا جهت پیدا کرده اند و بنظر میرسد هیچگونه حاشیه ای نداشته و با استقبال خود جوش مردمی شگفتی ساز شده است و میتوان بخاطر ادب و شخصیت و متانتش به وی مدال اخلاق و عقلانیت داد.