در روزهای اخیر شنیده شده که سید محمد اسحاقی با درخواست های متعدد مردم تالش، رضوانشهر و ماسال و ازجمله نخبگان و سیاسیون این منطقه مبنی بر حضور مجددش در انتخابات این شهرستانها در سال آینده مواجه گردیده است

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری ندای گیلان، سید محمد اسحاقی، یکی از کاندیدای دور قبل مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال بود که علی رغم شرکت دیر هنگام در انتخابات و تایید صلاحیت بدون حاشیه از سوی شورای نگهبان، توانست رای قابل توجهی را از مردمان این دیار کسب نماید.

وی که هم اکنون معاون دیوان محاسبات استان گیلان است، بعنوان یکی از گزینه های معاونت برنامه ریزی و اقتصادی استانداری گیلان نیز مطرح است که مورد حمایت معاون وزیر کشور بوده، اما استاندار گیلان فرد دیگری را جهت تصدی این معاونت به وزارت کشور معرفی نموده که این اختلاف نظرها بین وزارت کشور و استانداری گیلان موجب جلوگیری از صدور حکم معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری شده است.

 در روزهای اخیر شنیده شده که سید محمد اسحاقی با درخواست های متعدد مردم تالش، رضوانشهر و  ماسال و ازجمله نخبگان و سیاسیون این منطقه مبنی بر حضور مجددش در انتخابات این شهرستانها در سال آینده مواجه گردیده است که علی الظاهر تمایلی نیز به این درخواست مردم نشان داده است.

هرچند قراردادن عکسهای انتخاباتی دوره گذشته سید محمد اسحاقی بر روی پروفایل شخصی خود در شبکه های اجتماعی این تصمیم وی را تقویت می کند، قطعاً حضور مجدد اسحاقی شاندرمنی در انتخابات تالش بزرگ معادلات را برهم زده و در تعیین سرنوشت انتخابات تاثیر قطعی خواهد داشت.

حال باید منتظر ماند و دید آیا اسحاقی به درخواست هوادارانش  برای حضور در انتخابات پاسخ مثبت خواهد داد و یا همچنان با کمک دوستان پایتخت نشین خود بر سر تصاحب کرسی معاونت استانداری خواهد جنگید! هر چند که کاندیداتوری وی نسبت به معاونت استانداری که با نظر مخالف استاندار روبه‌روست سهل تر به نظر می رسد.