عضو هیئت مدیره سازمان پسماند شهرداری رشت با اظهار بی اطلاعی از محل نگهداری سگ های بلاصاحب رشت گفت:با حضور در محل نگهداری سگ ها چندین لاشه سگ مشاهده کردم که به واسطه فقدان غذا توسط سگ های دیگر خورده شده بود و ظرف آبی هم برایشان موجود نبود.
به گزارش ندای گیلان،عضو هیئت مدیره سازمان پسماند شهرداری رشت در جلسه کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی و با انتقاد از نحوه نگهداری سگ های بلاصاحب توسط سازمان پسماند اظهار کرد: به عنوان عضو هیئت مدیره سازمان پسماند از نگهداری سگ های بلاصاحب در آن محدوده بی اطلاع بودم.
پیمان بازدیدی با بیان اینکه یک ماه پیش به مدیریت سازمان پسماند در این باره تذکر دادم افزود: وقتی بابت فقدان ظرف آب مورد نیاز سگ ها با مدیریت پسماند شهرداری رشت تماس گرفتم به بنده گفت که سگها می توانند از چاله آب باران رفع تشنگی کنند.
وی با تاکید بر اینکه انسانها اجازه دخالت در حکمت خدا ندارند گفت: با حضور در محل نگهداری سگ های بلاصاحب در جنب کارخانه کودآلی چندین لاشه سگ مشاهده کردم که به واسطه فقدان غذا در آن محدوده توسط سگ های دیگر خورده شده بود.
بازدیدی با اشاره به اینکه معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره پسماند شهرداری از راه اندازی این مکان بی اطلاع است افزود: متاسفانه شرایط نگهداری سگ های بلاصاحب در آن مکان بسیار نامناسب بوده و باید چاره ای اساسی در این بار اندیشیده شود.