در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار گیلان سه پروژه اقتصادی و آموزشی در شهرستان تالش به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ندای گیلان،در هشتمین روز از دهه مبارک فجر عصر امروز (شنبه) با حضور  ارسلان زارع دو واحد سردخانه با هزینه ۲۹۶ میلیارد ریال در شهرستان تالش افتتاح شد.
 برای پروژه سردخانه در روستای کشلی بخش کرگانرود شهرستان تالش که در زمینی به مساحت دو هزار و ۸۵۹ مترمربع و ظرفیت ذخیره دو هزار تن احداث گردیده، ۸۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و برای ۱۵ نفر اشتغالزایی شده است.
 سردخانه دیگری نیز در روستای چلونصر بخش مرکزی شهرستان تالش در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و هزینه ۲۰۸ میلیارد ریال احداث شده و با ظرفیت ذخیره پنج هزار تن برای ۲۵ نفر شغل ایجاد کرده است.
 همچنین با حضور استاندار گیلان مدرسه شش کلاسه ترتیب واقع در هره دشت تالش با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.
این مدرسه هفتادمین مدرسه احداث شده در دولت تدبیر و امید در شهرستان تالش است.
 صبح امروز نیز پنج پروژه گردشگری ، ورزشی و آموزشی با حضور استاندار گیلان در آستارا به بهره برداری رسید و ۲۰ پروژه‌ آب و فاضلاب شهری گیلان نیز بصورت همزمان با حضور استاندار در شهرستان آستارا افتتاح شد.
 در دهه مبارک فجر امسال با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.
از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و این پروژه ها در حوزه های صنعتی، گردشگری ، کشاورزی و فناوری اطلاعات است.