نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: وزیر ورزش آرامش را به حوزه ورزش برگرداند.

به گزارش ندای گیلان،محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 29 مرداد) در صحن علنی مجلس در موافقت با مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: نگاه بسیاری حتی نگاه برخی از خواص و نخبگان به وزارت ورزش، نگاه ورزشی است، در حالی که باید نگاه به این وزارتخانه به عنوان یک دستگاه فرهنگی و متولی ساماندهی جوانان کشور باشد.

وی افزود: رویکرد مسئولان این وزارتخانه باید رویکرد رفع چالش‌ها و موانع پیش‌روی جوانان و ارتقا هویت دینی و فرهنگی آنها و همچنین تقویت مشارکت‌های اجتماعی و تقویت مسئولیت‌پذیری باشد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه با اشاره به رویکرد مسئولان این وزارتخانه در حوزه ورزش، گفت: ارتقا سلامت، توجه به توسعه ورزش روستایی، توسعه ورزش همگانی، توسعه ورزش قهرمانی و همچنین توسعه ارزش‌های اخلاقی باید مورد توجه مسئولان این وزارتخانه باشد.

قربانی با اشاره به 9 ماه حضور سلطانی‌فر در سمت وزیر ورزش، خاطرنشان کرد: وی در طی این 9 ماه ارتباط خوبی با نمایندگان مجلس، همچنین ایشان از جمله وزرای میدانی در این دوره کوتاه بود و توانست آرامش را به حوزه ورزش برگرداند، ورزشی که همیشه نگاه به آن سیاسی بود و از این منظر توانست آرامش را به حوزه ورزش برگرداند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه با اشاره به کارنامه کاری سلطانی‌فر، گفت: توجه به بانوان یعنی ایجاد معاونت در حوزه وزارت ورزش، آمایش سرزمین ورزشی براساس، اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و تقویت روابط بین‌الملل ورزشی از جمله برنامه‌های ایشان در سمت وزیر ورزش بود.