رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه بنظر من دکتر سالاری استاندار کاملی است تلاش های خوبی را انجام داده و قطعا مشاورین خوبی هم دارد گفت: اما در خصوص برخی مدیران من خلا مدیریتی را احساس می‌کنم و برخی از مدیران استان ریسک پذیر نیستند.

محمد صادق حسنی جوریابی در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان در رشت و در پاسخ به سوالی در خصوص عملکرد مجموعه مدیریتی  استان و استاندار گیلان با بیان اینکه بنظر من دکتر سالاری استاندار کاملی است و خط و مشی خود را صراحتا اعلام و در همان چهارچوب حرکت می کند گفت:وی تلاش می کند هر کاری که درست باشد را انجام دهد به عنوان مثال در مورد آب بندان ها و لایروبی رودخانه ها من متعجب شدم که یک استاندار غیربومی چطور این قدر عالی کار را به انجام رساندند.

نماینده رشت با بیان اینکه سالاری تلاش های خوبی را انجام داده و قطعا مشاورین خوبی هم دارد تصریح کرد:من یکی از معترضین به استاندار غیر بومی بودم اما امروز از عملکرد استاندار گیلان بسیار راضی هستم.

برخی از مدیران استان ریسک پذیر نیستند

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه اما در خصوص برخی مدیران من خلا مدیریتی را احساس می‌کنم .برخی از مدیران استان ریسک پذیر نیستند و باید با جسارت و تلاش وظایف خود را انجام دهند و به کارهای مردم رسیدگی کنند گفت:خیلی محتاطانه عمل کردن برای استان سم است.اعتقاد دارم مدیر باید جسارت داشته باشد و این مسائل را استاندار حل می کند.