فرماندار تالش گفت: در سطح شهرستان 31 مدرسه جدید در دست احداث می باشد.

ندای گیلان:مهندس عیسی مهدوی، فرماندار تالش صبح امروز( 12 بهمن) در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شهید باهنر این شهرستان با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهارکرد : دانش آموزان و معلمان در پیروزی انقلاب نقش تاثیر گذاری داشتند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به حضور دانش آموزان و جوانان در جبهه های نبرد حق علیه باطل اشاره کرد و افزود: دانش آموزان جزء بهترین های جامعه هستند.

فرماندار تالش تصریح کرد: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید با کسب علم و دانش به فکر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشید.

مهدوی با بیان اینکه تمامی توطئه های دشمنان برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی به خودشان برگشته و نتوانستند آسیب جدی به انقلاب وارد کنند، اظهارکرد : دشمنان هرچه توانستند برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام دادند ولی رزمندگان اسلام و هم سن و سال های شما دانش آموزان با حضورشان در جبهه های نبرد حق علیه باطل نگذاشتند به انقلاب آسیبی برسد و توانستند با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و بعد از آن با رهبری مقام معظم رهبری و با حضور دولتمردان قوی این انقلاب شکوهمند اسلامی را در تمامی ابعاد به پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران فقط در بعد معنوی رشد نداشته است، افزود : کشور ما با پیروزی انقلاب در تمامی ابعاد همچون مسائل اقتصادی، فضاهای آموزشی، علمی و فرهنگی رشد داشته است.

عالی ترین نماینده دولت در تالش با بیان اینکه در ابزارهای دفاعی یکی از قوی ترین کشور های منطقه هستم، تصریح کرد: این موفقیت ها حاصل تلاش دانشمندان و نخبگان ایرانی است.

مهندس مهدوی در پایان با بیان اینکه ساخت 31 مدرسه در تالش در دست اقدام است گفت : 9 مدرسه در ایام الله دهه مبارکه فجر به بهره برداری می رسد .