فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به اینکه رسانه چشم بینای انقلاب است گفت:رسانه ها انتقال دهنده ارزش ها و بازوان نظام در مقابل دروغ پردازی و هجمه های بیگانگان هستند.

سرهنگ سید اکبر قاسمی در گفتگو با  خبرنگار ندای گیلان اظهار کرد: مردم گیلان درطول انقلاب ثابت کردند که همیشه پشت صحنه هستند واز نظام وارزش های نظام دفاع می کنند.

وی افزود: در  جنگ تحمیلیمی بینیم که همین مردم بابصیرت گیلان ۸هزازشهید تقدیم انقلاب ونظام کردند.

قاسمی بیان داشت: شهرستان رضوانشهر باجمعیت نزدیک بر۷۰هزار نفری  ۱۳۶شهید تقدیم اسلام کرد و درمقابل رژیم بعثی عراق ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه مردم گیلان همیشه و درهمه حال پشت سر نطام و ولایت فقیه بودند یادآورشد:نمونه بارز آن در مناسبت های وراه پیمایی های که درسراسراستان برگزار می شود قابل مشاهده است.

وی با تاکید براینکه فتنه گران  براندازی نظام را درغالب تقلب در انتخابات دنبال می کردند گفت: مردم بابصیرت وهوشیار استان گیلان در7 دی به صحنه امدند اول  یک راه پیمایی  از  مصحی تا میدان فرهنگ که با سخنرانی الله قربانی هم همراه بود در 8 دی مردم پیش قدم وجلوتر از سایر استان های کشور به  صحنه امدند وفتنه  وفتنه گر ر امحکوم کردند.

قاسمی افزود:زمانی که آن ها به خیمه های عزای امام حسین حمله کردند و به عزادارن بی احترامی کردند،مردم تاب نیاوردند و صحنه آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت:حضرت اقا گفتند که مردم گیلان از استان های بودند که یک روز زودتر به صحنه آمدند ودرواقع بصیرت خودشان رانشان دادند.

وی بیان داشت:امروز هم باردیگر درهمین شهرستان مردم با حضور خودشان در9 دی این حماسه راگرامی  و محکوم داشتند و هرکسی که بر  خلاف نظام وبر  علیه نظام  انقلابی گامی برمیدارد این را محکوم کردند.

قاسمی با بیان اینکه 9 دی نشان داد که ما پشت سر رهبرمان هستیم وجلوتر از رهبرحرکتی نمی کنیم  افزود:این نظام وارزش های اسلامی به این سادگی به دست نیامده است.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به اینکه رسانه چشم بینای انقلاب است گفت:رسانه ها انتقال دهنده ارزش ها و بازوان نظام در مقابل دروغ پردازی و هجمه های بیگانگان هستند.

وی اظهار کرد:امروز شما می بینید که حتی خارج ازمرزهای جمهوری اسلامی ایرا  نیروهای ارزشی وانقلابی  ازحرم حضرت زینب(س) دفاع می کنند .

قاسمی با بیان اینکه ساختن این نیروهای ارزشی و معتقد از هنرهای انقلاب اسلامی بود افزود: تا امرورز توانسته ایم ارزش های انقلاب  رابه  نسل های  جدیدانتقال بدهدیم نسلی که ممکن است زمان نباشند وجنگ تحمیلی راندیده باشند ولی از ارزش های وازانقلاب دفاع می کند.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با تقدر از رسانه ها و زحمات خبرنگاران اظهارکرد:امیداورم رسانه ها به یکی از رسالت های مهم خود که انتقال واقعیت های جامعه است پایبند باشند.