فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: رزمایش جهادگران بسیجی و کاروان جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم رشت ۲۹ آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرهنگ سید اکبر قاسمی با اشاره به برنامه های هفته بسیج شهرستان رشت، اظهار کرد: بسیج در همه زمان ها و همه بخش ها نقش مهمی ایفا کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت دفاع از دستاوردهای انقلاب مهم ترین رسالت بسیج است، گفت: امروز شاهد گسترش تفکر بسیجی در میان همه ملت های آزادی خواه جهان هستیم.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج ۷۰۰ برنامه در شهرستان رشت اجرا می شود، افزود: افتتاح پایگاه‌های مقاومت، توزیع بسته معیشتی، برگزاری یادواره شهدا و برپایی میز خدمت بخشی از این برنامه ها است.

سرهنگ قاسمی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران بسیجی و کاروان جهادی ۲۹ آبان ماه، گفت: این رزمایش با هدف خدمات رسانی به مردم شهر رشت انجام می شود.

وی به حضور بسیج در عرصه محرومیت زدایی اشاره و اضاقه کرد: همزمان با هفته بسیج سه واحد مسکن محروم با هزینه ۱۲۰ میلیون تومان افتتاح و به صاحبان آن واگذار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: در این زمینه با توجه به تفاهمنامه های امضا شده میان سپاه و برخی از بانک های عامل وام های خود اشتغالی به جوانان جویای کار واریز می کنند.

وی به اقدامات سپاه ناحیه مرکزی رشت در راستای اشتغال‌زایی اشاره و بیان کرد: در این راستا صندوق‌های قرض الحسنه در مساجد تشکیل و حتی در یک صندوق ۲۰۰ اشتغال ایجاد شده است.

سرهنگ قاسمی با اشاره به احداث هفت بازارچه محله توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت با همکاری شهرداری، گفت: همچنین در صندوق مسکن مهر کارگاهی ایجاد و محصولات تولید شده این کارگاه وارد بازار می‌شود.