زن جوانی به دلیل پی بردن همسرش به ارتباط شیطانی وی با صاحب خانه و زمانی که مرد تصمیم به طلاق وی گرفت، این بار جنایت جدیدی را با همکاری 3 مرد غریبه مرتکب شد

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان،عصر بیست و چهارم فروردین ماه  یک مرد 36ساله به نام امیر به پلیس آگاهی تهران رفت و از چند مرد ناشناس که وی را ربوده و از او به زور امضا گرفته بودند شکایت کرد.

وی گفت: ساعت 12 ظهر بود که مقابل مدرسه دخترم در نارمک رفته بودم. می خواستم دخترم را به خانه برگردانم که یکباره سرنشینان یک دستگاه خودرو ال 90 به من نزدیک شدند و خودشان را مامور معرفی کردند. آنها گفتند حکم جلبم را دارند . مردان ناشناس به دستانم دستبند زدند و چشمانم را بستند. آنها مرا در چند خیابان گرداندند. سپس ماشین را متوقف کردند و به زور در دهانم مشروب ریختند.آنها مرا به پایگاه بسیج تحویل دادند و به دروغ گفتند مشروب خورده ام تا مرا گرفتار کنند.آنها همچنین در کیفم دو فشنگ جنگی جاساز کرده بودند تا برایم پاپوش درست کنند.

به دنبال شکایت این مرد پلیس به تحقیق پرداخت و به اختلاف های دنباله دار وی با همسرش سمانه پی برد. در حالی که فرضیه انتقام گیری از سوی همسر امیر مطرح شده بود پلیس رد ماموران قلابی را به دست آورد و سه متهم بازداشت شدند.آنها گفتند از سوی یک مرد جوان به نام داوود برای پاپوش درست کردن برای امیر اجیر شده بودند.

به این ترتیب داوود نیز بازداشت شد و پرونده متهمان به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.هفته گذشته آنها در حالی پای میز محاکمه ایستادند که روشن شد داوود دو ماه قبل به خاطر ابتلا به بیماری سرطان جان سپرده است.

سه متهم به دفاع پرداختند و گفتند از نقشه داوود بی خبر بوده اند. آنها گفتند داوود گفته بود امیر در قاچاق  مواد منفجره و سلاح دست دارد. به همین خاطر حاضر شدند در بازداشت او همکاری کنند اما وقتی داوود به زور به امیر مشروب خوراند تا او را تحویل پلیس بدهد متوجه نقشه انتقام گیری شده اند.

در آن جلسه سمانه همسر شاکی نیز که متهم به معاونت در آدم ربایی بود به دفاع پرداخت و گفت: باور کنید هیچ ارتباطی با داوود نداشتم. او صاحب خانه ام بود اما وقتی فهمید از خانه همسرم قهر کرده ام و به همین خاطر شوهرم از من شکایت کرده قول داد به من کمک کند.