عضو شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه جمع آوری سگ های ولگرد به صورت زنده باید مورد توجه باشد گفت: باید اعتبار مشخصی برای اینکار در نظر گرفته شود

به گزارش ندای گیلان،اسماعیل حاجی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمع آوری سگ های ولگرد از جمله وظایف شهرداری رشت می باشد.
وی با اشاره به اینکه با کشتن حیوانات و آزار و اذیت آنها مخالفم تصریح کرد: متاسفانه طی چند سال اخیر شاهد کشتن سگ های ولگرد به وسیله زهر و…به منظور کاهش تعداد آنان هستیم که این روش نامناسب و در دنیا منسوخ شده می باشد.
حاجی پور بیان کرد: شصت سال قبل شخصی به نام میرزا ولی خان رشتی با شهرداری مذاکره و با هزینه شخصی خودش اقدام به جمع آوری و نگهداری سگ های ولگرد به صورت اصولی نمود.
عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: این اقدام بسیار قابل احترام است و سگ ها نیز از مخلوقات خداوند هستند و نباید مورد آزار قرار بگیرند.
وی بیان کرد: اخیرا در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت موظف به ارائه طرحی در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد شده است .
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه جمع آوری سگ های ولگرد به صورت زنده باید مورد توجه باشد گفت: باید اعتبار مشخصی برای اینکار در نظر گرفته شود و ان شاا در آینده ای نزدیک شاهد جمع آوری سگهای ولگرد بصورت اصولی از خیابانها و معابر شهر باشیم.