تیم فوتبال رئال مادرید مثل سایر باشگاه‌های بزرگ اروپایی ملی پوشان زیادی در دل خود دارد و در آستانه بازی‌های ملی معمولا برنامه‌های زیدان نقش بر آب می‌شود و باید منتظر بماند تا ملی پوشانش به اردو برگردند.

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان ، تیم فوتبال رئال مادرید مثل سایر باشگاه‌های بزرگ اروپایی ملی پوشان زیادی در دل خود دارد و در آستانه بازی‌های ملی معمولا برنامه‌های زیدان نقش بر آب می‌شود و باید منتظر بماند تا ملی پوشانش به اردو برگردند.

در این میان هراس از مصدومیت، خستگی مفرط ناشی از سفرهای هوایی و زمینی طولانی و تغییر رژیم غذایی و نوع تمرینات همیشه مانند یک کابوس وجود دارد

.این در حالی است که کیلور ناواس، کریستیانو رونالدو، کوئنترائو و ایسکو به خاطر مصدومیتی که از بازی‌های ملی سوغات آورده‌اند همچنین بنزما به خاطر محرومیت از بازی‌های ملی و مصدومیتی که در تمرینات اردوی ملی نصیبش شده، این روزها در کنار رئال مادرید نیستند.

به این فهرست باید دعوت شده‌هایی چون یانیس، ناچو، دانیلو و ماریانو را نیز اضافه کرد.کاسمیرو، مارسلو و خامس به سمت آمریکای جنوبی پرواز خواهند کرد، راموس، کارواخال، آسنسیو، واسکوئس و موراتا 5 ستاره مادریدی هستند که به تیم ملی دعوت شده‌اند.گرت بیل نیز به اردوی تیم ملی فوتبال ولز دعوت شده است.